تعویض کفپوش سالن شهید بقائی از روز شنبه/ بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه شهید بقائی بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان از خرید کفپوش های جدید برای ورزشگاه شهید بقائی خبر داد.

حسین خود در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: با توجه به استاندارد نبودن کفپوش های سالن شهید بقائی و لزوم تعویض آنها، با رایزنی های مکرر صورت گرفته توسط استاندار خوزستان، فرماندار بهبهان و اداره ورزش و جوانان شهرستان، و با مساعدت صورت گرفته توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، کفپوش های جدید جهت سالن شهید بقائی خریداری شد.

خود در ادامه گفت: کفپوش های خریداری شده از تهران بارگیری شده، و از روز شنبه تعویض کفپوش های قدیمی و نصب کفپوش جدید در سالن شهید بقائی آغاز، و کمتر از دوهفته پس از شروع به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص اعتبار هزینه شده برای این کار گفت: برای تعویض کفپوش های سالن شهید بقائی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان هزینه شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان ضمن ابراز امیدواری در خصوص مهیا شدن شرایط سالن شهید بقائی جهت انجام بازی های لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته و نیم فصل اول امسال بدلیل ایراد کفپوش های سالن شهید بقائی امکان انجام بازی ها در این سالن وجود نداشته، اکنون با نصب کفپوش های جدید این امکان برای انجام بازی ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور فراهم شده است.

حسین خود افزود: با توجه به فضای خوب و امکانات موجود در سالن شهید بقائی امکان حضور تماشاگران پرشور و شعور و خونگرم بهبهانی فراهم آمده، و همچنین مشکلی برای پخش تلویزیونی مسابقات نیز نخواهیم داشت.