تیم هندبال ماهشهر در لیگ دسته دو کشور ماندگار شد

خورنا: رقابت‌های هندبال لیگ دسته ۲ کشور برگزار شد و تیم ماهشهر با کسب مقام سومی در گروه خود، در این لیگ باقی ماند.

سعید میرزایی، سرمربی تیم هندبال ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهارکرد: این رقابت‌ها ۲۰ آذرماه در قائن آغاز شد و امروز نیز به پایان می‌رسد که ما با سه پیروزی و دو شکست، در گروه خودمان سوم شدیم.

وی افزود: رقابت‌ها به طور کلی در دو گروه برگزار می‌شد و در گروه ما ۱۱ تیم حضور داشتند. این ۱۱ تیم نیز در قالب دو گروه پنج و شش تیمی با یکدیگر رقابت کردند که ما موفق شدیم تیم‌های شهرکرد، بوشهر و میانه را شکست دهیم و برابر ورامین و کازرون مغلوب میدان بودیم و به دور بعد صعود نکردیم.

میرزایی درخصوص عملکرد تیمش در این مسابقات گفت: نتایج خوبی کسب کردیم و باتوجه به عدم حمایت مسوولان شهرستان و نداشتن بودجه، عملکرد خوبی داشتیم. قرار بود از شورای شهر بودجه‌ای به تیم اختصاص پیدا کند ولی هنوز مبلغی در اختیارمان قرار نداده‌اند.

وی افزود:‌ اعضای تیم با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کرده‌اند و تا یک روز پیش از اعزام، مشخص نبود در رقابت‌ها شرکت می‌کنیم یا نه و باتوجه به این مساله نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. هدف ما این بود که سهیمه استان را حفظ کنیم ولی امید داشتیم که به دور بعد هم صعود کنیم. بازیکنانم می‌توانستند بهتر از این عمل کنند ولی خستگی ناشی از دو مسابقه در یک روز، موجب شد که کیفیت مسابقات پایین بیاید و روی تمام تیم‌ها تاثیر داشته باشد. اگر بازیکنانم انگیزه مالی داشتند بهتر کار می‌کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تنگاره به اين عزيزان بي ادعا و دلسوز ورزش در ماهشهر خسته نباشي عرض ميكند و از بي تفاوتي مسئولين در قبال اين مسائل اضهار تاسف نموده و اميدست اقدامات شايسته تري براي حمايت از ورزش شهرستان انجام پذيرد بويژه با وجود صنايع عظيم همچون پتروشيمي و بنادر انتظار بيش از ميرود.