حیات‌مقدم: پیشرفت ایران به برکت ولایت‌ فقیه است

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: امروز اگر ایران اسلامی قله‌های رفیع پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند در سایه وجود و برکت ولایت و خون شهداست.

به گزارش خورنا، به نقل از فارس خلیل حیات‌مقدم عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی شهر چمران اظهار داشت: در سه سال اخیر تلاش‌های بسیار خوب و کارهای بنیادی مهمی در شهر چمران به انجام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: البته این امور با همت شهرداری و به پشتیبانی شورای شهر، فرماندار و دیگر مسئولان بوده است که دست به دست یکدیگر داده‌ و در راستای خدمت‌رسانی به این مردم شریف گام برداشته‌اند.
دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً این همکاری و خدمت‌رسانی به مردم، نیازمند تداوم و استمرار است.
حیات‌مقدم در ادامه گفت: شهر چمران شهر خوبی است چرا که زیرساخت‌ها و بافت بسیار مستعدی دارد و می‌تواند به یک شهر نمونه در استان و کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به پروژه احداث کتابخانه شهر چمران، اظهار داشت: امروز گام بسیار بلند و بزرگی برداشته شده است چرا که وجود کتابخانه که محل ترویج فرهنگ و ادب است، یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه ماست.
نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت، اضافه کرد: همه این موفقیت‌ها و خدمات که در راستای خدمت به مردم و شهروندان محقق می‌شود از برکت ولایت و خون شهدای گرانقدر است.
حیات‌مقدم اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی قله‌های رفیع پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می‌کند در سایه وجود و برکت ولایت و خون شهداست.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که رشادت‌ها، دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان برای نسل جدید بازگو شود.
دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان اظهار داشت: جوانان باید به خوبی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و این وظیفه بر عهده مسئولان فرهنگی کشور است.