فرماندارخرمشهر : امروز اقتدار انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکوفا شده است

خورنا–به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر ، کورش مودت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: امروز اقتدار انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکوفا شده است.

وی افزود : استبکار جهانی و سایر همدستان آنها به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی بعنوان یک کشور قدرتمند سیاسی ، نظامی واقتصادی در خاورمیانه است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اگر امروز می بینید دشمن در مقابل جمهوری اسلامی کوتاه آمده ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را پذیرفته است .

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان احساس نمی کردند ما قدرتمند هستیم و همه نیروهای نظامی ، انتظامی ، سپاه ، بسیج و مردم وحدت دارند و با وجود مشکلات برای نظام و اعتقادشان ایستادگی می کنند، قطعا ما را مورد تعرض قرار می دادند.

مودت اظهار کرد: الان دنیا به این باور رسیده است که جمهوری اسلامی بعنوان یک قطب مهم و قدرت حرف اول را در منطقه خاورمیانه می زند و در عرصه های نظامی وعلمی ، فرزندان این مرز و بوم توانستند به مدارج عالی علمی در سطوح مختلف دست پیدا کنند .

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : امام (ره) نهضتی را که منبعث از نهضت عاشورای امام حسین(ع) بود و یک تحول سیاسی مذهبی را آغاز کرد.

وی ادامه داد : لذا در دوران معاصر بدلیل ضرورت وجود و اکتشاف نفت بعنوان یک ماده مهم ودستیابی به ذخایر عظیم منابع نفت در خاورمیانه ، ایران بعنوان یک قطب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و هم به دلیل موقعیت استراتژیکی حائز اهمیت بود .

مودت افزود : دولتمردان استکباری جهان نمی توانستند تحمل کنند چاههای نفت خاورمیانه در اختیار ایران بعنوان یک قدرت بزرگ آینده باشد تا اینکه با تصور اشغال ایران جنگ تحمیلی را آغاز کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: در آغازین روزهای جنگ خرمشهر تصرف شد ولی بدلیل پیروزی های پیاپی و وحدت ملی که همه آحاد و اقشار مردم داشتند و تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) زمینه ای شد که یک وحدت ملی ایجاد شود و شاهد پیروزی های مکرر در جبهه های نبرد باشیم .

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس در واقع کل جهان علیه انقلاب اسلامی قرار گرفتند اما پیروزی از آن انقلاب اسلامی بود.

مودت با اشاره به اینکه جهان تمام امکانات خود را در اختیار دشمن قرار داد تا به کشور ما حمله ور شود بیان کرد: بیش از ۴۰ کشور دنیا از صدام و رژیم بعث حمایت کردند و او را یاری کردند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود : باوجودی که دشمنان سلاح و مهمات و نیروی نظامی بیشتر از ما داشتند ولی پایمردی ، دلاوری و رشادت فرزندان این مرز و بوم باعث شد وحدت رویه ای ایجاد شود و مردانه بایستند و عده ای در این سرزمین شهر مقاومت و ایثار به شهادت برسند و اجازه ندادند دشمن در خاک ما مسلط شود.

مودت گفت : این پیروزی ها سبب شده که به خودباوری برسیم و در کنار آن درعرصه های نظامی و تکنولوژی نوین هسته ای و فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی به مدارج عالی دست پیدا کرده ایم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *