لزوم افزایش اعتبارات درمانی و بهداشتی در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان هیچ توجهی به بخش درمانی و بهداشتی شهرستان هندیجان ندارند.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان هیچ توجهی به بخش درمانی و بهداشتی شهرستان هندیجان ندارند.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد که تجهیزات بیشتری به شبکه بهداشت و درمان و همچنین تنها بیمارستان این منطقه که با نام ولیعصر (عج) مزین شده است اختصاص داده شود.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با وجود اینکه این شهرستان تنها یک بیمارستان دارد اما تجهیزات و اعتبارات درمانی مربوط به این منطقه به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شود و هندیجان نیز در فقر امکانات محروم و محدود باقی می‌‌ماند.

وی ادامه داد: در این بخش تعهداتی به شهرستان داده شده بود که متأسفانه هیچ‌کدام اجرایی و یا محقق نشد.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: ما مسئولان باید در این دنیا و در قبال مردم وظیفه‌ خود را به‌درستی و به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در ارتباط با ارتقای بیمارستان هندیجان هیچ اقدام مثبتی انجام نداده‌اند، گفت: این شهرستان در خط مرزی قرار دارد و رضایتمندی مردم در اهداف پیش‌روی منطقه برای ما بسیار تأثیرگذار است.

فرج‌الهی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان تصریح کرد: مردم هندیجان واقعاً در فقر و محدودیت امکانات به سر برده و در بخش درمانی نیز بسیار کمبود دارند.

وی افزود: مردم قادر نیستند که هزینه‌های درمانی خود را با عزیمت به شهرهای دیگر تأمین کنند و علاوه بر این، خطرات مسیر را نیز پشت سر بگذارند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: اعتبارات بهداشتی و درمانی شهرستان هندیجان باید افزایش یابد چراکه مردم این منطقه در این زمینه بسیار پردغدغه هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *