نام شهدا زینت بخش معابر بندرماهشهر + تصاویر  

شهردار بندرماهشهر: اولویت نام گذاری خیابان های شهر، نام شهدا است.

مجاهد نظارات اظهار کرد: در سالهای گذشته بسیاری از خیابان ها و معابر ناحیه صنعتی فاقد نام بود که با اهتمام شورای شهر‌ بندرماهشهر معابر ناحیه نام گذاری شد.

شهردار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: محوریت نام گذاری خیابان‌ها و کوچه‌های ناحیه صنعتی نام شهدای محله و در اولویت های بعد نام های قدیمی منطقه بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بسیاری از نام شهدای محله از نهادهای متولی استعلام شده است. به عنوان مثال تمامی خیابان های منطقه فارابی به نام شهدایی که در بمباران این پتروشیمی توسط رژیم بعث به شهادت رسیدند انتخاب شد.

شهردار بندرماهشهر گفت:نام گذاری کوچه ها و خیابانها به نام شهدا کمترین کاری است که می توان انجام داد تا یادمان باشد آرامش و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم.

وی گفت: علاوه بر این نام گذاری ها، ۳۵ تابلوی ۱۲متری از تصاویر شهدا آماده شده است و به زودی در ورودی های شهرک طالقانی نصب خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر کلمه”شهید” توسط فرد یا افراد ناشناس از برخی تابلوهای معابر برچیده شده است.شهروندان گرامی در صورت مشاهده این تابلوها در اسرع وقت مراتب را به شهرداری اطلاع داده تا سریعا این تابلوها مجددا اصلاح شوند.