دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای قطعات و محتویات خودرو و کشف ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح جزئیات خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان و در پی اقدامات پلیسی و رصد فعالیت سارقان سابقه دار، یک نفر سارق حرفه ای قطعات و محتویات خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به ارتکاب ۲۷ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در سطح شهربهبهان اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص سایر سرقت های احتمالی وی در دستور کار می باشد.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد زیادی قطعات خودرو اعم از لاستیک و باطری و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه ضمن اشاره به اینکه متاسفانه خودروهای زیادی خصوصا در شب هنگام، در سطح معابر شهر با کمترین تجهیزات امنیتی و بازدارنده رها شده می باشند از شهروندان خواست با تجهیز خودروها و موتورسیکلت های خود به قفل و تجهیزات امنیتی و استفاده از پارکینگ های عمومی و اختصاصی فرصت ها را از سارقان سلب کنند.