ثبت نام بیش از ۳۱ هزار دانش آموز برای شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: به گزارش خبرگزاری خورنا، صبح امروز شنبه ۳۰ شهریورماه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان با موضوع پروژه مهر و بازگشائی مدارس در تالار آفاق برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار خورنا گفت: از اردیبهشت ماه امسال با هماهنگی و تشکیل کارگروه های تخصصی، پروژه مهر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهبهان آغاز بکار کرد.

رسول عبدی پور افزود: این کارگروه ها شامل ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، تائید صلاحیت و انتصابات و کارگروه تبلیغ و اطلاع رسانی بوده است.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته توسط کارگروه های پروژه مهر در شهرستان بهبهان گفت: در کارگروه ساماندهی نیروی انسانی برای ۲ هزار و ششصد و یک نفر از کادر آموزشی ابلاغ لازم صادر و محل خدمتی آنها تعیین شده و همچنین ثبت نام بیش از ۳۱ هزار نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم انجام گرفته، و همچنین مدیران مدارس نیز پس از هماهنگی انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و برگزاری آزمون و مصاحبه مشخص و ابلاغ آنها صادر شد.

عبدی پور افزود: در کارگروه تعمیر و تجهیز نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که شامل:احداث ۱۱ پروژه آموزشی در مناطق لازم توجه و روستائی، تهیه و تحویل تجهیزات آموزشی جهت مدارس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان، تعمیر اساسی ۲۳ واحد آموزشی، آسفالت ۸ واحد آموزشی به متراژ ۱۵ هزار متر مربع، و ایزوگام ۱۸ واحد آموزشی به متراژ ۱۹ هزار متر مربع بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط دیگر کار گروه های پروژه مهر گفت: نظارت بر فعالیت کارگروه های پروژه مهر توسط کارگروه نظارت و ارزیابی، تائید صلاحیت و صدور ابلاغ ۳۰ نفر از مدیران پذیرفته شده در آزمون مدیران توسط کارگروه تائید صلاحیت و انتصابات، و هماهنگی لازم با اصحاب رسانه و جراید در جهت انتشار محتواهای تولید شده، اخبار و اطلاعیه ها توسط کارگروه تبلیغ و اطلاع رسانی از فعالیت های دیگر کارگروه های پروژه مهر در شهرستان بهبهان بوده است.

رسول عبدی پور در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: خوشبختانه در شهرستان بهبهان با هماهنگی خوب بین خانواده ها و والدین، دانش آموزان و کادر آموزشی شاهد موفقیت های بسیار خوب و چشمگیری در سطح استانی و ملی بوده ایم، و امیدواریم این روند در سال تحصیلی پیش رو نیز ادامه داشته و شاهد افتخار آفرینی دانش آموزان بهبهانی در سطوح مختلف استانی و ملی باشیم.