نامه علی مطهری به آیت‌الله جنتی: چرا سال ۸۸ این سخنان را نگفتید؟

خورنا: اعضای کارگروه‌های جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در حال رایزنی با احزاب و گروههای از جمله جمعیت آبادگران جوان، حامیان ولایت و جامعه اسلامی مهندسین هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مثل انتخابات مجلس با انشقاق و دور از وحدت وارد صحنه رقابت شوند با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

همت بیگ مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار روز دوشنبه هفته جاری در نظر دارند بودجه ۹۲ کل کشور را بررسی و پیشنهاداتی را در این زمینه به نمایندگان ارائه کنند همچنین در این جلسه در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نیزورود پیدا می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با تشکیل کارگروههایی به دنبال این هستند تا بتوانند با دیگر گروه‌ها و احزاب به نتیجه واحدی برای کاندیدای مطرح ریاست جمهوری به اجماع برسند اما هنوز اعضای جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با دیگر گروه‌ها و احزاب در راستای معرفی کاندیدای واحد به اجماع نرسیده‌اند.

عضو شورای مرکزی حامیان ولایت در ادامه تصریح کرد: اعضای کارگروه‌های جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در حال رایزنی با احزاب و گروههای از جمله جمعیت آبادگران جوان، حامیان ولایت و جامعه اسلامی مهندسین هستند تابتوانند با رایزنی با گروه‌ها در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری یک نفر واحد را ازمیان اصولگرایان از جمله ولایتی، متکی، قالیباف،‌پور‌محمدی و لاریجانی به جامعه و ملت معرفی کنند.

بیگ مرادی بیان کرد: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده همچون انتخابات نمایندگان مجلس بخواهند با انشقاق و بدور از وحدت وارد صحنه رقابت شوند با مشکلاتی برخورد خواهند کرد.