دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف ۳ فقره سرقت توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری یک نفر سارق موتورسیکلت و کشف ۳فقره سرقت توسط پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، با همکاری و پشتیبانی خبری شهروندان، یک نفر سارق موتورسیکلت توسط پلیس آگاهی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در حین ارتکاب سرقت در سطح شهر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس آگاهی تاکنون به ارتکاب ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در بهبهان اعتراف کرده و تحقیقات در خصوص سایر سرقت های احتمالی وی در دستور کار می باشد.

سرهنگ عزیزی گفت: آن سارق ۲ دستگاه از موتورسیکلت های مسروقه را به خارج از استان خوزستان انتقال داده بود که ماموران پلیس آگاهی با تلاش و پیگیری مستمر هر دو موتورسیکلت مسروقه را کشف کرده و پس از انتقال به شهرستان بهبهان به مال باختگان تحویل نمودند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بیان اینکه یک دستگاه از موتورسیکلت های مکشوفه در دهه اول محرم از جلوی درب امامزاده شاه فضل(ع) به سرقت رفته بود از شهروندان درخواست کرد: با تجهیز خودروها و موتورسیکلت های خود به قفل و تجهیزات استاندارد امنیتی، فرصت ها را از سارقان سلب کنند.