نامه سرگشاده یکی از حامیان حیوانات به عضو شورای شهر

شاعری حامی حیوانات و مخالف کشتار است، سوالتان را پس بگیرید

جناب دکتر حیدری عضو حقوقدان شورای کلانشهر اهواز آیا واقعا شما سگ ها را معضل می دانید ؟ آیا در این شهر زندگی نمی کنید و چشم بر همه مشکلات دیگر بسته اید و فقط این چند موجود بی پناه را دیده اید؟ شما دو دوره عضو شورای شهر اهواز بودید و امسال وارد ششمین سال حضورتان در این نهاد مردمی می شوید چرا در تمامی این سالها شما هیچ نگفتید ؟

 

جناب اقای حیدری عضو شورای شهر اهواز
با سلام

در خبر ها شنیدیم که حضرتعالی در خصوص افزایش جمعیت سگ های شهر از شهردار جدید اهواز طرح سوال کرده و قصد استیضاح ایشان را دارید. بعنوان فردی که بخش زیادی از زندگی خود را صرف خدمت به موجودات و جاندارانی کرده که خداوند متعال به آنها به مانند ما انسانها جان بخشیده است این دغدغه و نگرانی جدی را دارم که خدای ناکرده هدف شما از طرح این سوال فشار به شهرداری برای اجرای کشتار این موجودات بی پناه می باشد و به همین دلیل دست بر قلم برده تا اینبار من به نمایندگی از جمع کثیری از شهروندان حامی حیوانات از شما پرسش کنم طی این مدت سه ماهه که شهردار جدید بر سر کار آمده چه اتفاق خاصی افتاده که شما به یکباره یاد سگ ها و جمعیت آنان افتاده اید؟ آیا خبر دارید طی همین سه ماهه فعالیت مرکز عقیم سازی شهرداری شروع شده و تعداد قابل توجهی از آنان توسط دامپزشکان این مرکز عقیم شدند و این حرکت در نوع خود بی سابقه و جای تشکر و قدردانی دارد . به گواه همه کارشناسان محیط زیست تنها راه کنترل جمعیت سگهای سطح شهر عقیم سازی است و نه کشتار آنان.
جناب دکتر حیدری عضو حقوقدان شورای کلانشهر اهواز آیا واقعا شما سگ ها را معضل می دانید ؟ آیا در این شهر زندگی نمی کنید و چشم بر همه مشکلات دیگر بسته اید و فقط این چند موجود بی پناه را دیده اید؟ شما دو دوره عضو شورای شهر اهواز بودید و امسال وارد ششمین سال حضورتان در این نهاد مردمی می شوید چرا در تمامی این سالها شما هیچ نگفتید ؟چرا زمانی که دهها قلاده سگ سوزانده شدند و همه دنیا این اقدام غیر اخلاقی را محکوم کردند شما سکوت کردید اما الان که شهرداری اهواز به درستی قدم در راهی گذاشته که سبب اعتماد سازی بین ما و این نهاد شده و عقیم سازی آغاز شده شما تحملتان به سر آمده و طرح سوال کردید آنهم از شهرداری که به کشتار حیوانات هیچ اعتقادی نداشته و بر تقویت سایت عقیم سازی و مشارکت شهروندان در این طرح تاکید دارد .
آیا ما حق داریم به این سوال ایراد وارد کنیم و بگوییم این گونه پرسش کردن جنبه ای غیر از اصلاح امور و هدفی غیر از منافع شهروندان را دنبال می کند ؟
سخن را به درازا نمی برم و به نمایندگی جمعی از شهروندان حامی حیوانات از شما میخواهم ضمن بازپس گیری این سوال به جمع ما حامیان آمده تا از نزدیک دغدغه ها و مطالباتمان را بشنوید .

با تشکر
نازنین غریبی