میزبانی از ۱۰۰ هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک

خورنا_مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام ۴۸ هزار زائر تا پایان فروردین ماه به سرزمین نور خبر داد.

سرهنگ محسن زرگر با اعلام این خبر توضیح داد:در بازه زمانی نوروز ۱۸ هزار نفر نفر به یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.

وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: دو هزار و ۹۰۰ دانشجو از تهران و ۸۰۰۰ نفر از سایر استان‌ها و قریب ۱۳ هزار دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان‌ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم.

سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان تهران از ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد. همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.

وی اعلام کرد: تا پایان سال ۵۰ هزار زائر در قالب اعزام‌های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان‌های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک میزبانی خواهند شد.

انتهای پیام/