برگزاری نشست تعامل در حوزه گردشگری توسط شرکت بهره برداری مارون

خورنا | پدرام کسائی: مدیرگردشگری و پلاژ مارون از برگزاری نشست تعامل در حوزه گردشگری در شرکت بهره برداری مارون خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از  شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ، ” محمد رمضانی مقدم ” در تشریح جزئیات خبر گفت : این نشست با حضور مدیرعامل، مدیر و مشاوران فرهنگی و گردشگری شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون، معاون مدیرکل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و رئیس اداره میراث فرهنگی بهبهان برگزار شد.

وی افزود: نشست فوق، در خصوص تعاملات فی مابین در امور گردشگری و طرح برنامه های هفته گردشگری در مهرماه و تشریح وتبیین برنامه های جشنواره ملی گل نرگس بهبهان برگزار شد.

رمضانی مقدم، با بیان این که در این نشست ضمن این که مشکلات گردشگری شرکت مارون، طرح و راهکارهای آن، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: توسط معاونت مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان مساعدت لازم در دستور کار قرار گرفت .

وی تاکید کرد: همکاری و همیاری دوجانبه در اجرای جشنواره بزرگ و ملی گل نرگس با توجه به وسعت برنامه ها و حضور چهار استان مطرح در زمینه گل نرگس ، هماهنگی با سازمان آب وبرق خوزستان را مطالبه می نماید.

مدیرگردشگری و پلاژ مارون به پتانسیل های خوب شهرستان بهبهان اشاره کرد و گفت: با نظر مساعد، مثبت و همدلی مدیران شهرستان بهبهان، این مقوله می تواند بازتاب مناسب و در خور شان این استان را داشته باشد.