۳ کمیته کاری در ستاد امور جوانان شادگان تشکیل می‌شود

خورنا: فرماندار شادگان گفت: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد در قالب کمیته‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی به‌عنوان سه کمیته کاری در ستاد امور جوانان شهرستان شادگان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین اهداف برنامه‌های ملی ساماندهی امور جوانان، توانمندسازی نسل جوان، استفاده بهینه از استعدادیابی این قشر در توسعه کشور، تدوین سیاست و راهبردهای ملی در زمینه امور جوانان و نیازهای آنان است.

وی افزود: به همین منظور، پیگیری و اجرای مصوبات ستاد در قالب کمیته‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی به‌عنوان سه کمیته کاری در ستاد امور جوانان شهرستان شادگان تشکیل می‌شود.

فرماندار شادگان تصریح کرد: شناسایی اساسی نیازهای جوانان بسیاری ضروری است و این وظیفه مسئولان بوده که در راستای آگاهی بخشی از این مهم همه تلاش‌ها خود را به‌کار بندیم.

وی اضافه کرد: جوانان خواسته‌ها و نیازهایی دارند که بدون شناسایی از آنها نمی‌توان در کمک و مرتفع ساختن آن اقدامی کرد.

فیوضی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های بزرگ کشوری محسوب می‌شوند، بیان کرد: هر جامعه‌ای که به جوانان خود بها داده و ارزش قائل شود به‌طور قطع و یقین می‌تواند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ستاد ساماندهی امور جوانان می‌تواند در راستای رفع مشکلات جوانان این شهرستان نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *