آمادگی مخابرات برای اعطای ADSL به ۳۰ هزار مشترک بهبهانی

خورنا: رئیس شرکت مخابرات بهبهان از آمادگی این شرکت برای اعطای اینترنت پر سرعت ADSL به ۳۰ هزار مشترک بهبهانی خبر داد.

فریدون پرورده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: مخابرات بهبهان برای پاسخگویی بهتر به متقاضیان اینترنت پرسرعت ADSL اقدام به فراهم کردن پورت‌های زیادی کرده ‌است به گونه‌ای که مخابرات آمادگی واگذاری این خدمات را به ۵۰ درصد تلفن‌های این شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس این شرکت آمادگی واگذاری ADSL به بیش از ۳۰ هزار مشترک بهبهانی را داشته و مشکلی در این خصوص نیز ندارد.

رئیس شرکت مخابرات بهبهان به اینکه برخی از شهروندان مدت زمان طولانی در انتظار فعال شدن اینترنت پرسرعت هستند، گفت: این مشکل از سوی شرکت‌ها است چراکه مخابرات پورت‌های فراوانی داشته و با وجود پیش‌بینی‌های انجام شده برای واگذاری اینترنت به ۳۰ هزار مشترک آماده است.

وی در خصوص وجود مشکل در برخی خطوط تلفن برای دریافت این خدمت نیز گفت: این مشکل درد مشترک همه واگذارکنندگان اینترنت پرسرعت ADSL بوده و به موارد متعددی بستگی دارد اما با تماس متقاضی، تیمی کارشناس به منطقه مراجعه و با بررسی‌های کامل به رفع مشکل می‌پردازند.

پرورده خاطرنشان کرد: این خدمت نیز رایگان بوده و در ۹۵ درصد موارد، مشکل نیز حل شده ‌است.

وی افزود: متقاضیان اینترنت پرسرعت برای دریافت این خدمت می‌توانند با تلفن ثابت خود با شماره ۲۰۲۰ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند تا کارشناسان ما پس از دریافت درخواست، عملیات لازم برای واگذاری ADSL را به متقاضی انجام می‌دهند.

رئیس شرکت مخابرات بهبهان با بیان اینکه پشتیبانی رایگان و کاملی از مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مشترکانی که از شرکت‌های دیگر این خدمت را دریافت کرده و قصد دارند از این پس مشترک مخابرات شوند، کافی است با اعلام به شرکت خود و انصراف از دریافت خدمات آنها، مراحل دریافت اینترنت پرسرعت از مخابرات را طی کنند.