نماینده خرمشهر: لزوم برطرف کردن مشکلات شهروندان توسط مدیران استان

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مدیران خوزستان باید بیش از پیش نسبت به حوادث و مشکلاتی که برای شهروندان شهرهای استان رخ می‌دهد را رصد کرده و در راستای برطرف ساختن آنها بکوشند.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به تصادف اخیر در جاده آبادان‌ ـ ماهشهر اظهار داشت: حادثه آتش‌سوزی‌ در کلاس درس روستای شین پیرانشهر در آذربایجان غربی رخ می‌دهد و به دنبال آن تعدادی مجروح شده و یک نفر کشته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش کارت زرد گرفت

وی افزود: نماینده پیرانشهر با دفاع از مردم شهر و روستای خود چنان در مجلس و در حضور نمایندگان و مسئولان حاضر، از حق و حقوق مردمش دفاع کرد که توانست وزیر آموزش و پرورش را به صحن علی مجلس بکشاند و با ادله محکم خود او را مجبور به دریافت کارت زرد کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیری قاطعانه و متعهد این نماینده تحسین برانگیز بوده و من نیز در صحن علنی مجلس از حامیان دفاعیات وی بودم.

وی اضافه کرد: اما تأسف و شرمندگی من از همشهریان و مردمی ا‌ست که سال‌ها است شاهد مرگ دوستان، اقوان و نزدیکانشان در جاده موسوم به مرگ آبادان ـ ماهشهر هستند و هیچکس نیست از حق و حقوق آنها به طور قاطع و محکم دفاع کند.

سامری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر تصریح کرد: اتفاقات و حوادثی که در جاده آبادان ـ ماهشهر رخ می‌دهد و تاکنون منجر به مرگ صدها شهروند آبادانی و خرمشهری شده بسیار دردناک و غیرقابل جبران است.

وی ادامه داد: اخیراً ۱۰ نفر یکباره در تصادفی در جاده مذکور کشته شده و دقیقاً کمتر از یک هفته بعد چند نفر دیگر هم کشته شدند.

برخی نمایندگان از زیرسؤال بردن مسئولان واهمه دارند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من نمی‌گویم حتماً باید استیضاحی صورت گیرد اما حداقل نمایندگان استان خوزستان به‌ویژه این دو شهر باید وزیر راه و شهرسازی را به صحن علنی مجلس می‌کشاندند.

وی ادامه داد: برای همکاران خودم در استان خوزستان متأسفم که شاهد انواع حوادث در شهرهای استان بوده اما از زیر سئوال بردن برخی مدیران ارشد واهمه و ترس دارند.

سامری عنوان کرد: مدیران استان خوزستان باید بیش از پیش نسبت به حوادث و مشکلاتی که برای شهروندان شهرهای استان رخ می‌دهد را رصد کرده و در راستای مرتفع ساختن آنها بکوشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *