کار سخت خوزستانی‌ها در هفته سوم لیگ برتر

به گزارش خورنا| هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در حالی از امروز آغاز می‌شود که ۳ نماینده خوزستان در این رقابت‌ها کار سختی برای امتیاز گرفتن در این هفته از رقابت‌ها برابر حریفان دارند.

فولاد – سپاهان/ نبرد مدعیان صنعتی

بر این اساس، اولین بازی نمایندگان خوزستان در هفته سوم را فولادی‌ها برابر سپاهان برگزار می‌کنند. شاگردان نکونام که با یک شکست در هفته اول برابر نفت آبادان و البته یک تساوی با ارزش با استقلال در هفته دوم یک امتیازی و در رده سیزدهم هستند، در اندیشه آغاز پیروزی‌های خود از این هفته هستند.

فولاد در حالی به مصاف یاران قلعه نویی می‌رود که در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با توجه به خنک‌تر شدن آب و هوای اهواز در روزهای اخیر، شرایط نسبتا بهتری دارد. این بازی از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه در استادیوم شهدای فولاد برگزار می‌شود.

نفت مسجدسلیمان – استقلال/ فصلی برای شکوفایی

دومین نماینده خوزستان در این هفته از بازی‌ها نفت مسجدسلیمان است که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود باید از استقلال تهران میزبانی کند. شاگردان تارتار که از ۲ بازی ابتدایی خود ۲ تساوی به دست آورده‌اند، امیدوارند دست به کار بزرگی زده و استقلال مدعی را شکست دهند.

از سویی شاگردان استراماچونی با توجه به شرایط خود در ۲ بازی اول، شدیدا به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند و قطعا حریف خطرناکی برای مسجدسلیمانی‌ها به حساب می‌آیند. این بازی از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

پرسپولیس – نفت آبادان/ ببر و به صدر برو

در آخرین بازی هفته نیز نفت آبادان در آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود. شاگردان اسکوچیچ که عملکرد خوبی در ۲ هفته ابتدایی داشته‌اند، با روحیه بسیار خوبی به تهران می‌روند و امیدوارند بتوانند با دست پر از زمین خارج شوند. کاری که سخت است اما با توجه به استرسی که پرسپولیسی‌ها دارند شدنی به نظر می‌رسد.

بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.