دستگیری ۶ سارق و کشف ۲۲ فقره انواع سرقت توسط پلیس بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری ۶ سارق سابقه دار در هفته گذشته و کشف ۲۲ فقره انواع سرقت توسط پلیس آگاهی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان، در هفته ای که گذشت پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شد با بررسی صحنه های سرقت و با انجام اقدامات تخصصی و رصد فعالیت مجرمان تعداد ۶ سارق سابقه دار را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات های ضربتی جداگانه در مخفیگاه شان در داخل و خارج استان خوزستان دستگیر نماید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس آگاهی به ارتکاب ۲۲ فقره انواع سرقت اعم از سرقت احشام، سیم برق، وسایل داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه ساز اعتراف نموده و تعدادی اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بیان اینکه همه متهمان با صدور قرار قضایی روانه زندان شده اند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش مردم به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.