علی عسگر ظاهری نماینده شهرستان مسجدسلیمان با معلمان و مدیران آموزش بخش عشایرلالی دیدار و گفتگو کردند

نماینده مسحدسلیمان: باید گام های بلندی‌ جهت ارتقاء‌ شاخص های آموزشی دانش آموزان بخش عشایر برداشته شود

باید گام های بلندی‌ جهت ارتقاء‌ شاخص های آموزشی دانش آموزان بخش عشایر برداشته شود صبح امروز علی عسگر ظاهری با حضور در شهرستان لالی با مدیران‌ و معلمان‌ حق التدریس و رسمی آموزش پرورش بخش عشایر لالی دیدار و گفتگو کرد.

خورنا- نماینده مسجدسلیمان گفت: باید گام های بلندی‌ جهت ارتقاء‌ شاخص های آموزشی دانش آموزان بخش عشایر برداشته شود

صبح امروز علی عسگر ظاهری با حضور در شهرستان لالی با مدیران‌ و معلمان‌ حق التدریس و رسمی آموزش پرورش بخش عشایر لالی دیدار و گفتگو کرد.

مهندس ظاهری در این دیدار با اشاره به جذب ۱۰۰۰ معلم حق التدریس در سال گذشته گفت:خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد توانستیم با استخدام ۱۰۰۰ معلم حق التدریس در حوزه انتخابیه مشکل کمبود معلم و نیروی انسانی را تا حدود زیادی کاهش دهیم‌ و امروز نقاط عشایری دیگر با مشکل کمبود معلم مواجه نیستند.

مهندس ظاهری در بخش دیگری از صحبت های خود افزود:با هماهنگی هایی که با مسئولین آموزش و پروش استان بعمل آمده است مقرر گردید‌ اقدامات گسترده ای جهت رفع موانع و بهبود وضعیت فضاهای آموزشی و کلاس های درس مناطق محروم عشایری صورت گیرد.

مهندس ظاهری ادامه داد:با حضور متعدد استاندار و مسئولین ارشد کشور در حوزه انتخابیه خوشبختانه نگاه ویژه ای به این منطقه صورت گرفته است و در صدد‌ هستیم با عزم‌ جدی شاخص های توسعه حوزه انتخابیه را در تمامی زمینه به معدل استان برسانیم .