بهبهان، شهر کلنگ زنی های بی ثمر

خورنا | پدرام کسائی:  هر طرح و پروژه ای قبل از اجرا، به ارزیابی و مطالعات و بیش از همه تامین اعتبار نیاز دارد.

طی سال های اخیر شاهد کلنگ زنی طرح هایی در بهبهان بوده ایم که با گذشت چند سال از آن ها مشخص شده که برخی از پروژه ها علی رغم کلنگ زنی صورت گرفته اجرا نشده اند.

آبفا تنها اداره ای است که در بهبهان ساختمان اداری اش متعلق به خودش نیست، و ساختمان فعلی آن در میدان شهید شمایلی(هلال احمر) موقوفه است.

حدود دو سال پیش و هم زمان با کلنگ زنی پروژه فاضلاب بهبهان که با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل آبفا خوزستان (که وی نیز بهبهانی است) و مسئولین محلی صورت گرفت، پروژه ساختمان اداری آب و فاضلاب شهرستان بهبهان در محل انبار آب در انتهای خیابان تختی کلنگ زنی شد.

طی بررسی های صورت گرفته، قرار بود پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس اعتبار مورد نیاز جهت این پروژه را تامین کند، که با گذشت حدود دو سال این امر محقق نشده، و این طرح در بلاتکلیفی مانده است.

لذا می توان گفت که سرانجام این پروژه نیز به پروژه هایی همچون بازارچه صنایع دستی، تقاطع غیر همسطح شهید مراحل، پروژه بهبهان در گذر تاریخ، ورزشگاه روباز ۴ هکتاری و طرح بزرگ گلخانه ای تبدیل شده، و نتیجه ای در بر نداشته است.

آقای استاندار باید بداند که همشهریان بهبهانی اش عملکرد وی را قضاوت خواهند کرد و این انتظار را دارند مادامی که وی در منصب استانداری است، بهبهان مظلوم که سال ها از قطار توسعه عقب مانده، اندکی از مشکلات انبوهی که بدان دچار است کاهش یابد.

امیدواریم آقای استاندار در ایام خاص که برای عزاداری در ماه رمضان و محرم به بهبهان می آیند، اندکی وقت گذاشته و کلنگ هایی که برای بهبهان به زمین زده را پیگیری کند.