مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بهبهان رفع می‌شود

خورنا: مدیر اداره راه و شهرسازی بهبهان گفت: با توجه به تعدادی بالای نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در این شهرستان سعی می‌‌شود تاحد امکان از این نقاط رفع حادثه شود.

عبایی اظهارکرد: هفته گذشته برای سه‌راهی منصوریه که یکی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بهبهان است، برج نوری احداث کردیم که با استفاده از این برج نوری روشنایی جاده در شب تامین می‌شود و رانندگان با آسودگی خاطر بهتری می‌توانند در شب رانندگی کنند.

وی افزود: از دیگر نقاط حادثه خیز جاده‌ای این شهرستان می‌توان سه راهی لی کج، سه راهی تشان، سه راهی جاده سیمان، چهار راه شهرک وحدت و سه راهی شهرک صنعتی را نام برد که در صورت تخصیص اعتبارات سعی می‌کنیم تمام نقاط حادثه خیز را رفع کنیم.

مدیر اداره راه و شهرسازی بهبهان ادامه‌داد: یکی از مهمترین نقاط حادثه خیز جاده‌ای بهبهان جاده آقاجری است که این جاده سراسر حادثه خیز می‌باشد. از اقدامات اصلاحی ضروری برای این جاده ایجاد دوربرگردون و مشخص کردن علائم ورود و خروج جاده می‌باشند.

عبایی در پایان با توجه به فصل بارندگی و فعال بودن اکیپ زمستانی خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال باز کردن نقاطی هستیم که توسط سیل مسدود شده‌اند و تا کنون ۸۰ درصد نقاط مسدود شده توسط آسیب راهداری باز شده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *