نماینده خرمشهر: گویا نمایندگان خوزستان سوگندشان را فراموش کرده اند

خورنا: عبدالله سامری با انتقاد از نمایندگان خوزستان گفت: گویا نمایندگان ما سوگندشان را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: تاسف من از نمایندگان خوزستان است که باید در این رابطه وزیر راه و شهرسازی را استیضاح می کردند اما متاسفانه دریغ از استیضاح و پیگیری مجدانه. ما ۱۸ نماینده داریم و می توانستیم به راحتی وزیر را به صحن علنی بکشانیم اما این کار انجام نشد / من از آقای احمدی نژاد تقاضا می کنم که به داد مردم خوزستان برسد و این مردم ولایتمدار و شریف را از این مسئولان ضعیف خلاص کند

نماینده مردم خرمشهر در رابطه حادثه آتش سوزی یک مدرسه  در روستای شین آباد پیرانشهر در گفت و گو با خوزنیوز اظهار داشت: روز گذشته وزیر آموزش و پرورش در مجلس حاضر شد اما کم کاری را متوجه سرایدار مدرسه کرد. اما جا دارد در اینجا از آقای خدری، نماینده مردم پیرانشهر تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: ایشان نماینده شایسته ای است و  واقعا مسئله را  پیگیری کرد  و وزیر را به صحن علنی مجلس کشاند. خدری با قاطعیت رو در روی وزیر ایستاد و دفاع جانانه ای از مردم حوزه انتخابیه اش کرد.

سامری اظهار داشت: در صحبت های  وزیر تناقضات زیادی وجود داشت و فقط قصد داشت خودش را تبرئه کند. اما نمایندگان اخطار جانانه و کارت زرد را به وزیر آموزش و پرورش نشان دادند.

نماینده مردم خرمشهر افزود: اما بنده تاسف می خورم و شرمنده ام در برابر مردم خوزستان که حادثه ای مرگبار در جاده آبادان- ماهشهر رخ داد و ۱۰ نفر کشته شدند و  قبل و بعد آن این جاده هم دهها نفر دیگر قربانی گرفته است و ما نمایندگان خوزستان کاری نکردیم.

سامری ادامه داد: تاسف من از نمایندگان خوزستان است که باید در این رابطه وزیر راه و شهرسازی را استیضاح می کردند اما متاسفانه دریغ از استیضاح و پیگیری مجدانه. ما ۱۸ نماینده داریم و می توانستیم به راحتی وزیر را به صحن علنی بکشانیم اما این کار انجام نشد. این کار می توانست تسکینی برای تالمات مردم آبادان، خرمشهر و ماهشهر باشد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه دوبانده کردن جاده آبادان – ماهشهر بیان داشت: کار به کندی صورت می گیرد و متاسفانه بازهم شاهد حوادث ناگوار خواهیم بود. خواهش من از نمایندگان این است مثل روز گذشته که نماینده پیرانشهر وزیر آموزش و پرورش را به چالش کشاند، ماهم باید با وزرا اینگونه برخورد کنیم.

این نماینده خوزستانی در ادامه افزود: چرا اینگونه با جان مردم بازی می شود و کسی اقدام عاجل و فوری برای حل مشکلات این استان انجام نمی دهد. مردم شریف خوزستان شایسته این وضع تاسف بار جاده ها و خدمات عمومی نیستند. مسئولان و نمایندگان استان باید شجاعانه و جدی تر به این شرایط و مسائل رسیدگی کنند.

سامری  خطاب به نمایندگان استان خوزستان گفت: آقایان نماینده گویا  سوگندشان را فراموش کرده اند. ما سوگند خورده ایم که از حقوق موکلان خود دفاع کنیم. نباید هرگز بخاطر مصلحت های شخصی سوگندمان را از یاد ببریم.

نماینده مردم خرمشهر افزود: من از آقای احمدی نژاد تقاضا می کنم که به داد مردم خوزستان برسد و این مردم ولایتمدار و شریف را از این مسئولان ضعیف خلاص کند و با تغییر مدیران ناتوان خوزستان زمینه حل مشکلات مردم را فراهم نماید. من دیگر از مسئولان استان نا امید شده ام و فقط امیدوارم خود شخص رییس جمهور به داد مردم خوزستان برسد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: آقایان متاسفانه بخاطر رک گویی و انتقادات من از مسئولان استان از ما دلگیر و ناراحت هستند و بعضی از مسئولان حتی تلفن های ما را جواب نمی دهند. من همین جا اعلام می کنم که تا آخرین روز نمایندگی ام همینگونه از حق مردم دفاع خواهم کرد و این افراد خوششان بیاید یا نیاید سامری واقعیت ها را با صدای بلند فریاد می زند و هرگز با مدیران ضعیف استان مماشات نخواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد از سربازان گمنام امام زمان(عج) چه در استان و چه درسطح کشور  بخاطر دستگیری عوامل بمب گذاری های اخیر در استان خوزستان تقدیر و تشکر نمایم که با همت این بزرگوران بحمدالله امنیت به مانند همیشه برقرار و عناصر وطن فروشی که قصد اخلال در امنیت شهروندان  و ضربه زدن به نظام را داشتند با عملیاتی دقیق در تور  وزرات گرفتار شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *