با حضور نماینده مسجدسلیمان و معاون نوسازی مدارس کشور صورت گرفت؛

جلسه بررسی وضعیت مدارس فرسوده و آسیب دیده شهرستان مسجدسلیمان‌

جلسه بررسی وضعیت مدارس فرسوده و آسیب دیده شهرستان مسجدسلیمان با حضور علی عسگر ظاهری،نماینده مسجدسلیمان ، دکتر ورناصری معاون نوسازی مدارس کشور و قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزارشد.

جلسه بررسی وضعیت مدارس فرسوده و آسیب دیده شهرستان مسجدسلیمان با حضور علی عسگر ظاهری ،دکتر ورناصری معاون نوسازی مدارس کشور و مهندس قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

ظاهری ضمن تقدیر از عملکرد مثبت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:مسئولین باید در برابر نیازهای مردم پاسخگو باشند و رفاه آموزشی را برای ادامه تحصیل دانش آموزان حوزه انتخابیه مهیا کنند،به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد که مدارس بدلیل کمبود امکانات و فضای آموزشی محدودیتی برای ارائه خدمات به دانش آموزان داشته باشند.

مهندس ظاهری در خصوص آماده سازی مدارس با توجه به نزدیکی مهرماه افزود:با توجه به زمین لرزه اخیر و آسیب جدی مدارس مسجدسلیمان فضاهای آموزشی شهرستان با بحران‌ جدی مواجه شده اند که باید با همکاری‌ سازمان نوسازی مدارس استان و مساعدت های سازمان نوسازی مدارس کشور این بحران را مدیریت خواهیم کرد تا در بلند مدت با بازسازی و ساخت مدارس جدید از این بحران خارج شویم،با هماهنگی هایی که با مهندس رخشانی‌ مهر صورت گرفته ایشان آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات به حوزه انتخابیه اعلام داشته است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از آماده سازی و افتتاح ۴مدرسه در اواسط مهرماه خبر داد و افزود برای رساندن کیفیت مدارس به معدل استان باید تلاش خود را با جدیت‌ ادامه دهیم.

در ادامه مهندس قربانی مدیرکل نوسازی مدارس استان از متمرکز کردن تمام امکانات استان برای بازسازی و نوسازی مدارس مسجدسلیمان خبر داد و افزود در بحث تعمیرات مسجدسلیمان تنها شهری در استان است‌ که در آن اقدامات ویژه ای صورت گرفته است.

در پایان دکتر ورناصری معاون نوسازی کشور گفت:هر اقدامی که در کوتاه مدت برای برگزاری مدارس لازم است را انجام خواهیم داد تا دغدغه و نگرانی های مهندس ظاهری را مرتفع کنیم،وی افزود:در زمانبندی بلند مدت اقدامات ویژه ای صورت خواهد گرفت تا با شروع ساخت کلاسها و بازسازی مدارس تخریبی فضای آموزشی شهرستان را بهبود ببخشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *