صعود طلایی پوشان شهرداری بندرماهشهر به مرحله چهارم جام حذفی فوتبال کشور

فضل اله ترحم |خورنا: تیم فوتبال  شهرداری بندرماهشهر عصر امروز در ورزشگاه شهدای بندرماهشهر و در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور با حساب ۲ بر یک مهمان خود ملوان بندرانزلی را شکست داد و به مرحله چهارم جام حذفی کشور صعود کرد.

شهرداری در حالیکه امروز به دلیل محرومیت، تماشاگرانش را در کنار نداشت، ابتدا در دقیقه ۲۰ نیمه اول و روی ضربه سر سعید حلافی بازیکن ملوان، دروازه اش را باز شده دید.

در دقیقه ۳۸ مسابقه مدافع ملوان بازیکن شهرداری را در محوطه جریمه سرنگون کرد که داور مسابقه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و اویس کردجهان این پنالتی را تبدیل به گل کرد و مسابقه را به تساوی کشاند.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند، نیمه دوم با چند موقعیت نصف و نیمه برای دو تیم دنبال شد تا اینکه در دقیق ۷۵، جهانگیر عسکری مهاجم تیم شهرداری توپ سانتر شده از روی نقطه کرنر را با یک ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد و تیمش را جلو انداخت، تلاش ملوان در ادامه مسابقه ثمری در بر نداشت و طلایی پوشان شهرداری بندرماهشهر ۲ بر یک مسابقه را بردند و به دور چهارم جام حذفی کشور راه پیدا کردند.

روز گذشته نیز استقلال نوین بندرماهشهر دیگر نماینده این شهرستان در جام حذفی، با نتیجه ۳ بر ۰ سردار جنگل گوراب گیلان را شکست داد و به دور چهارم لیگ حذفی صعود کرد.