سریال مرگ در جاده مرگ همچنان ادامه دارد‌/ اینبار ۵ کشته و زخمی

خورنا: سریال مرگ در جاده آبادان ـ ماهشهر این بار یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خورنا از آبادان، جاده آبادان – ماهشهر که از دیرباز‌ به جاده مرگ موسوم شده و همه کمابیش با حوادث تلخ آفریده شده در آن آشنا هستند، روز گذشته نیز شاهد یک تصادف و بر جای گذاشتن یک کشته و چهار مجروح شد.

در این حادثه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه خودروی پژو ساکنین این خودرو دچار سانحه شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تأیید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: این حادثه ظهر روز گذشته در پنج کیلومتری جاده ماهشهر به آبادان رخ داده و منجر به فوت یکی از شهروندان شده است.

باز هم حادثه باز هم جاده مرگ و اما از این دست حوادث در مسیر لایتناهی آبادان – ماهشهر همچنان ادامه دارد...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند ماهشهر واقعا جاي تاسف دارد چرا مسئولين چشم و گوش خود را بر اينهمه مصيبتهاي ببار آمدهبر سر مرد مظلوم خوزستان بسته اند؟؟؟!!!! بجاي افتتاح اينهمه پتروشيمي بروند فكري بحال مردم مفلوك خوزستان كنند...اول كه جنگ بعد خشكسالي و بعد گرو خاك و گرما و امروز هم كه شاهد كشته شدن دسته دسته مردم در جاده هاي خوزستان هستيم.....عجب صبري خدا دارد..!!!
  • شهروند ماهشهر واقعا جاي تاسف دارد چرا مسئولين چشم و گوش خود را بر اينهمه مصيبتهاي ببار آمده بر سر مردم مظلوم خوزستان بسته اند؟؟؟!!!! بجاي افتتاح اينهمه پتروشيمي بروند فكري بحال مردم مفلوك خوزستان كنند...اول كه جنگ بعد خشكسالي و بعد گردو خاك و گرما و امروز هم كه شاهد كشته شدن دسته دسته مردم در جاده هاي خوزستان هستيم.....عجب صبري خدا دارد..!!!