اولین جلسه حزب جمهوریت ایران اسلامی در خوزستان برگزار شد

فرزاد شعبانی – خورنا

اولین جلسه شورای موقت حزب جمهوریت ایران اسلامی در استان خوزستان باحضور تعدادی ازاعضای حزب دوشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سیدرسول موسوی عضو هیات موسس و رابط حزب در استان خوزستان به دلایل تشکیل و راه اندازی حزب جمهوریت ایران و خواستگاه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این حزب اصلاح طلب و خط امامی پرداخت و بر عزم جدی همه اعضا در جذب افراد علاقمند برای همکاری با حزب تاکید کرد.

در ادامه سید مجید مروج دیگر عضو موثر حزب در خوزستان با بیان اینکه حزب جمهوریت ایران اسلامی کاملا خارج از ساختار قدرت شکل گرفته است؛ گفت: این حزب به معنای واقعی کلمه مردمی است و از کف جامعه و خواسته های آنان مطلع است.

وی افزود: تجربه سالیان متمادی نشان داده تشکیل احزاب توسط دولتها و جریانات پیروز انتخابات اثری مقطعی دارد و باید این روند را با تشکیل احزاب مردمی، با حضور نخبگان هر رشته و استفاده از نظرات آنان تغییر داد.

در ادامه این نشست تعدادی دیگر از اعضاء به بیان سوالات و نظرات خویش پرداختند و مقرر شد جلسات شورای موقت استانی تا برگزاری کنگره به طور منظم برگزار و از افراد جدید نیز برای هواداری و عضویت در حزب دعوت بعمل آید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *