رئیس شورای شهر بهبهان: سخنان شهردار برای شانه خالی کردن زیر بار استیضاح است

خورنا: رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: شهردار بهبهان برای شانه خالی کردن زیر بار استیضاح دست به چنین حرکاتی می‌زند.

کوروش مودت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص اظهارات شهردار این شهرستان اظهار کرد: علیرضا بهادری از طرف شورای اسلامی شهر برای بار دوم استیضاح و عزل شده و عکس‌العمل‌های وی در مقاطع مختلف بر همگان روشن است که جهت شانه خالی کردن زیر بار استیضاح و عزل دست به چنین حرکاتی می‌زند و قابل بیان است که یکی از دلایل استیضاح بهادری عدم بازنشستگی تعدادی از پرسنل و عدم پرداخت حقوق و مطالبات کارگران و کارمندان شهرداری است.

وی با بیان اینکه  مبلغ مالیات بر ارزش افزوده‌ای که سهم شهرداری بهبهان است به استناد مدارک موجود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیست، افزود: برخلاف گفته‌های بهادری رقم اعلام شده صحیح نبوده و نسبت به پرداخت آن اعتراض شده که این مبلغ در حال حاضر هیچ محلی از بحث و اعتنا ندارد و براساس نامه شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی مجلس وزیر نفت و جواد اوجی، معاون وزیر نفت، مبلغ بدهی مالیاتی شرکت گاز بیدبلند بابت موضوع مالیات بر ارزش افزوده قطعی تلقی نشده و امکان پرداخت آن وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان در خصوص اظهارات شهردار این شهر مبنی بر فشار شورا برای اخراج ۲۰۰ نفر گفت: این مسئله به هیچ وجه صحیح نبوده و بهادری برای اثبات ادعای خود یک سند کتبی و رسمی و یا مصوبه شورا را ارائه کند.

وی تصریح کرد: خویشتن‌داری و سکوت شورا در این شرایط بنا به توصیه مسئولین شهری و به دلیل حفظ آرامش و ایجاد فضای وفاق و همدلی است و این امر به منظور دستیابی به حقوق حقه و مطالبات مردم و پرسنل خادم و ساعی شهرداری است که در وقت مقتضی، همگان علت سکوت را متوجه خواهند شد.

مودت در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان خاطرنشان کرد: بداخلاقی بهادری در شایعه پراکنی و اتهام ناصواب و ناحق به اعضای شورای اسلامی شهر که به منظور کتمان ضعف‌ها و کاستی‌ها است، بر همگان آشکار بوده و شورای شهر ضمن رعایت شرافت و کرامت انسانی، رواج هرگونه شایعه پراکنی و توهین را در خصوص هر فرد حقیقی و حقوقی جایز ندانسته و محکوم می‌کند.

وی بیان کرد: بهادری تاکنون ده‌ها بار به تهران، اهواز، اصفهان و دیگر مناطق مسافرت داشته و شورا نهایت همکاری را داشته است، بدون اینکه حتی یکی گزارش کتبی روشن و مشخص به شورای اسلامی شهر ارائه کرده باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بهبهان خطاب به شهردار این شهر گفت:در این شرایط ضمن دعا به پیشگاه احدیت برای هدایت و سلامت شما توصیه می‌کنیم که از این حرکات دست برداشته و ضمن عذرخواهی از محضر شهروندان، پرسنل زحمتکش شهرداری که در حال حاضر در سختی بسر می‌برند و مسئولان شهرستان، با آرامش و رعایت اخلاق اسلامی و احترام و تمکین به قانون، جهت اجرای مصوبه شورا در ارتباط با عزل جنابعالی تمکین کنید.

وی اضافه کرد: در ضمن یادآوری می‌کنیم که شما چهل و هفتمین شهردار بهبهان بوده که این سمت از دیگران به شما رسیده و اما چنین فضا و جوسازی از سوی هیچ شهردار و مسئولی سابقه نداشته است و توصیه می‌کنیم که به این حدیث «لو دامت لغیرک، ما اتصات الیک» به معنای «اگر دوام داشت(پست و مسئولیت) از دیگری به تو نمی‌رسید»، توجه کنید.

مودت در پایان اظهار کرد: از طرف شورای اسلامی شهر بهبهان از همه مسئولان به ویژه امام جمعه و نماینده ولی فقیه، فرماندار، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که در این مدت جهت آرامش و اجرای قانون با شورای اسلامی شهر همکاری کرده‌اند، صمیمانه تشکر می‌کنم و از آحاد مردم شریف بهبهان و پرسنل زحمتکش و سخت‌کوش شهرداری که خود و خانواده‌هایشان به زحمت افتاده‌اند، پوزش خواسته و از خداوند منان عاقبت به خیری همه را خواستارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *