افتخار آفرینی دانشمندان کوچک بهبهانی در جشنواره کشوری جابربن حیان

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از افتخار آفرینی دانشمندان کوچک بهبهانی با کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، در تشریح جزئیات خبر گفت: تیم دانش آموزی دبستان شهید نهایی۲ برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر کشور در هشتمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان کشور شد.
وی در ادامه با اشاره به پیگیری ها و راهنمایی های دلسوزانه صورت گرفته توسط مجموعه آموزشی این دبستان برای کسب عنوان برتری افزود: این گروه علمی پژوهشی متشکل از دانش آموزان عرفان کلانتری، رضا متوسل و علیرضا دادگرزاده زیرنظر استاد راهنمای توانمند طرح عباس معلمیان موفق شدند در هشتمین دوره جشنواره جابر ابن حیان کشور پرفروغ بدرخشند.

عبدی پور با بیان اینکه طرح این تیم از بین سه میلیون و پانصد هزار نفر شرکت کننده کسب شده است خاطر نشان کرد: تیم های پژوهشی دبستان شهید نهایی۲ شهرستان بهبهان طی سال های مختلف و چند دوره با راهنمایی ها و تلاشهای مستمر عباس معلمیان و حمایت های اولیاء دانش آموزان توانسته است به عنوان پژوهشگران ملی و تیم شاخص استان خوزستان، در همایش های علمی پژوهشی کشور افتخار آفرین باشند، و در جشنواره نوجوان خوارزمی و جشنواره جوان خوارزمی مورد تجلیل قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت ارزنده علمی را به حوزه معاونت آموزش ابتدایی، کادر مدیریتی، معلمان، دانش آموزان، خانواده های دبستان شهید نهایی ۲ بویژه تیم  برگزیده و استاد راهنمای طرح تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، هشتمین دوره جشنواره جابربن حیان با حضور طرح های برتر در استان گیلان شهرستان رشت برگزار شد.