رئیس آموزش و پرورش خرمشهر از افزایش رتبه های برتر کنکور خبر داد

عباس مدحجی: معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر در گفتگو با خبرنگاران از نتایج کنکور امسال گفت.
ناصر علی فر گفت: سال گذشته به رتبه های زیر هزار جایزه نقدی دادیم و امسال هم همینکار را خواهیم کرد. امسال اولین خروجی های پایه دوازدهم را داشتیم و نتایج امتحانات نهایی با ضریب بیشتری در کنکور نقش داشتند. رتبه های زیر هزار از سه نفر به پنج نفر و رتبه های زیر سه هزارمان از هفت نفر به ۱۴نفر ارتقا پیدا کردند. ابتدای مهرماه برنامه ی تقدیر از کنکوری ها را خواهیم داشت و به پنج نفر اول ، نفری پنج میلیون تومان جایزه خواهیم داد.
علی فر درباره خدمات سازمان منطقه آزاد افزود: ارتباط خیلی خوبی با منطقه آزاد داریم. امسال برای اولین بار در سطح کشور برای روز معلم سازمانی غیر از آموزش و پرورش متولی تجلیل از معلمان شد. من شهرهای متفاوتی را دیدم ولی وضعیت مدارس خرمشهر از خیلی از جاهای دیگر بهتر است. هرچند در روستاها و حواشی مشکل نگهداری ساختمان و تجهیزات داریم. برای این امر هم با بنیاد مسکن برای دیوار کشی رایزنی کردیم.
رئیس آموزش و پرورش خرمشهر سرقت ها را چالش جدی تجهیزات آموزش خرمشهر عنوان کرد و گفت که در حومه و روستاها بعلت عدم حضور نگهبان و سرایدار سرقتهای بیشتری صورت میگیرد.
مدرسه ایران اما طبق نظر کارشناسان غیرقابل استفاده بود و تا جایگزینی ساختمان جدید از کانون کمیته امداد امام خمینی ک(ره) کمک گرفتیم.
وی همچنین افزود کل استان خوزستان حدودا ۱۶هزار معلم نیاز دارد،که سهم خرمشهر ۱۵۰‌ معلم است با این تفاسر قول میدهم اول مهر ماه تمام کلاسها با معلم آغاز شوند و برای محقق شدن این امر سازماندهی را از روستاها آغاز کردیم و معلمینی ک میتوانند دوتایم کار کنند را فراخواندیم. همچنین سی معلم از محل ماده ۲۸ هم بزودی به خرمشهر افزوده خواهند شد. موسسه راه ایمان هم پنج مدرسه در مناطق معمره صنگور ، جدیده و سویچتی با امکانات خوبی دایر کرده است. نخستین هنرستان دخترانه ما در جزیره مینو با یک رشته (برنامه ریزی و مدیریت خانواده) با تامین ساختمان از سازمان منطقه آزاد اروند هم آغاز بکار کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *