اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۶ نفر توزیع کننده موادمخدر در بهبهان

خورنا | پدرام کسائی: فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۶ نفر توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی یکی از نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرستان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی چند واحدمسکونی که تبدیل به مکانی برای تجمع معتادان و فروشندگان موادمخدر شده بود را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی چند عملیات مختلف ۶ مجرم را در آن اماکن دستگیر کردند.
سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی از آن واحدهای مسکونی مقدار ۴ گرم سوخته تریاک، ۳ گرم شیشه، ۹۰ سانت هروئین ـ که بسته بندی شده و آماده فروش بودند ـ و ۶ عدد اسباب استعمال انواع موادمخدرکشف شده و تعداد ۶ دستگاه موتورسیکلت که در امر خرید و فروش موادمخدر استفاده می شد نیز توقیف گردید.
فرمانده انتظامی بهبهان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تاکید کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی بوده و مشارکت شهروندان در ارسال اخبار از فعالیت مجرمان به پلیس۱۱۰ زمینه ساز امنیتی پایدار خواهد بود.