رضائیان شهردار هفتکل: در مدیریتم در شهرداری، تمام جوانب را به یک دیدگاه نگاه می کنم

جلسه نشست صمیمی مهندس مهرعلی رضائیان شهردار و شورای شهر اسلامی شهر هفتکل با اصحاب رسانه این شهرستان، ظهر روز دوشنبه چهارم شهریورماه در محل شهرداری هفتکل برگزار شد.

در این جلسه، مهندس رضائیان ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از نشر اخبار فعالیت های این شهرداری و نشر انتقادات سازنده خبرنگاران، ابتدا به میزان بودجه و اعتبارات شهرداری هفتکل در طول یک سال گذشته اشاره کرد.

وی گفت: از اعتبارات جاری شهرداری هفتکل در سال ۹۷ که نزدیک به هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده، نزدیک به ۹۵ درصد از آن جذب شده و از اعتبارات عمرانی نیز نزدیک به چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان برابر با ۶۰ در صد از اعتبارات جذب و محقق شدند.

شهردار هفتکل با اشاره به اینکه میزان جذب اعتبارات شهرداری، بستگی به قدرت چانه‌زنی شهردار و شورای شهر دارد، بیان داشت: ما برای جذب اعتبارات از مدیران بالا دست، از طریق تعامل و ارتباطات با مسئولان اعم از مسئولان محلی، فرماندار و… و منجمله از پتانسیل نماینده مردم در مجلس استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه بعضی از رسانه ها که خارج از هفتکل هستند و اطلاعات و اخبار غلطی به مردم می دهند، گفت: اتاق مدیریت من شیشه ای است و اگر نیاز باشد، تمام قراردادهای شهرداری را به خبرنگاران نشان میدهم.

شهردار هفتکل تصریح کرد: کاش قراردادها و برنامه ریزی های سالی سال گذشته را نشان میدادم و اتمام سال را هم با قراردادها نگاه می کردید و در عین حال، شهرداری به هیچ پیمانکاری بدهکار نیست. 

?رضائیان گفت: قول میدهم در نیمه دوم سال، سرعت عمل و پیشرفت در پروژه ها را بیشتر کنیم و در بودجه امسال در مبلمان شهری بیشتر کار کنیم.

?رضائیان در پایان اظهار داشت: عده ای می گویند که چرا رضائیان با یک طیف، ارتباط صمیمی تر دارد، در حالی که من عضو خانواده فرهنگی و مذهبی و از خانواده شهدا هستم و این ها مسائل شخصی خودم هستند، اما در مدیریتم در شهرداری، تمام جوانب را به یک دیدگاه نگاه می کنم./ندای هفتکل
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *