تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان بومی می‌شود

خورنا : محسن داوری اظهار داشت: تمرینات تیم ما برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران این روزها زیر نظر عادل سعودی و سعید رحمانیان؛ مربیان آبادانی این مجموعه دنبال می‌شود.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به بومی بودن بازیکنان حاضر در تمرینات تیم بسکتبال نفت آبادان اضافه کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان تمرینات ما را بسکتبالیست‌های بومی تشکل داده و سعی می‌کنیم که با همین تیم وارد مسابقات شویم.
رئیس هیئت بسکتبال آبادان در همین خصوص افزود: مطمئناً اگر بازیکن جدیدی نیز به جمع ما اضافه شود از بسکتبالیست‌های خوزستانی بوده و سعی می‌کنیم به تدریج  و در سال‌های آینده تمام بازیکنان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان را آبادانی و خرمشهری کنیم.
وی از زمان دقیق برگزاری دور جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها  که در دو گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شود قرعه کشی شده و از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.
داوری تصریح کرد: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های راه و ترابری اصفهان، شهید همت شهررضا، هیئت بسکتبال یزد، هیئت بسکتبال کرمان، نفت امیدیه، گاز اهواز، البدر بندر گنک، هیئت بسکتبال قشم و هیئت بسکتبال ممسنی همگروه است.
وی اضافه کرد: تا روز شانزدهم مهرماه فرصت داشته تا قراردادهای جدید بازیکنان را برای حضور در این رقابت‌ها ثبت کنیم.
سرپرست تیم بسکتبال آبادان در پایان افزود: هدف ما در لیگ جاری ماندگاری در لیگ دسته اول و کشف استعدادهای بومی بسکتبال منطقه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *