کانون زنان اتاق بازرگانی آبادان ویترین توانمندی زنان آبادانی باشد

خورنا–نشست کانون بانوان بازرگان آبادان با محوریت تقویت و تحرک بیشتر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان برگزار شد. در این نشست غلامرضا اکبری زاده، رئیس اتاق آبادان، صادق جوهری نایب‌رئیس اول و حسن افخمی آبادانی و مجید پورکائد از اعضای هیات نمایندگان این اتاق حضور داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در این جلسه با پراهمیت خواندن حضور بانوان در عرصه‌های اقتصادی و فعالیت‌های اجتماعی، گفت: حضور بانوان در انتخابات اخیر اتاق بادان بسیار چشمگیر و سازنده بود و انتظار می‌رود همان‌گونه که در انتخابات پرشور بودند در حوزهٔ فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی نیز پیشرو و هدفمند باشند.

غلامرضا اکبری زاده، خواستار تشکیل جلسات منظم از سوی کانون بانوان بازرگان اتاق شد و تأکید کرد: برای اعتلای برنامه محوری این کانون از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این نشست خانم بهزادی، مدیر کانون بانوان بازرگان آبادان، ضمن برشمردن پاره‌ای مشکلات موجود گفت: ثبت کانون بانوان بازرگان آبادان هنوز با مشکلاتی روبروست و درخواست می‌شود اتاق آبادان هم دراین‌باره و هم برای دریافت شناسه ملی با کانون بانوان بازرگان همراهی کند.
مجید پورکائد، از اعضای هیات نمایندگان اتاق آبادان نیز در این نشست تصریح کرد: کارکردهای بانوان در حوزه تولید به‌ویژه در بخش صنایع‌دستی می‌تواند ویترین مناسبی برای معرفی توانمندی‌های بانوان هنرمند و فعال اقتصادی آبادان باشد و این ظرفیت وجود دارد که بانوان آبادانی در نمایشگاه‌های استانی، کشوری و فرامرزی حضوری پررنگ داشته باشند.

در این جلسه هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود برای تحرک و تعالی بیشتر فعالیت کانون بانوان بازرگان آبادان پرداختند که از جمله آنها برنامه‌ریزی برای حضور بانوان کارآفرین و هنرمند در تولید صنایع‌دستی در نمایشگاه تهران در ماه مبارک رمضان بود که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد مقدمات در نظر گرفتن سه غرفه ۱۲ متری برای ایجاد پاویون اتاق آبادان در نمایشگاه تهران در نظر گرفته شود.