تعویض کمپرسور RU 4001 واحد آروماتیک پتروشیمی بوعلی سینا

خورنا|باقر گل فر:کمپرسور RU 4001 واحد آروماتیک پتروشیمی بوعلی سینا تعویض شد.

رحیم میرزائی رئیس واحد آروماتیک پتروشیمی بوعلی سینا در گقتگو با خبرنگار سروس نفت و پتروشیمی اظهار داشت: کمپرسور RU 4001 واحد آروماتیک بدلیل کارگرد زیاد که از زمان راه اندازی مجتمع تاکنون به مدت حدود ۱۵ سال در حال سرویس دهی است و دلیل دوم نرمال نبودن شاخص بیرینگ کمپرسور از سرویس خارج و با کمپرسور یدکی تعویض می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: الکتروموتور کمپرسور RU 4001 در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان داخلی در پتروشیمی مارون تعمیر خواهد شد و در انبار نگهداری تا در صورت نیاز مجدداً در سرویس قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کریمی-تعمیرات مکانیک پتروشیمی بوعلی سینا قسمتهایی از این خبر دارای اشکال بوده و صحت ندارد.لطفا در درج خبر دقت شود. بهتر بود با مجری این کار نیز مذاکره میشد.روتور الکتروموتور فقط برای بررسی بالانس به پتروشیمی مارون ارسال شده بود و پس از بالانس به بوعلی برگشت و بر روی همان الکتروموتور قرار گرفته و هم اکنون در سرویس است. ضمنا ارسال به مارون تصمیم ما بوده و میتوانستیم به جای دیگری ارسال کنیم و بعد مسافت و زمان برایمان مهم بود. کمپرسور قبلی هم در وقت مقتضی، توسط اداره تعمیرات پتروشیمی بوعلی، تعمیر خواهد شد.