اولین آموزشگاه گردشگری در بندرماهشهر افتتاح شد

خورنا|باقر گل فر:به مناسبت هفته دولت اولین آموزشگاه گردشگری گیتی نورد آرسین با حضور شجاعی معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ، خانم شریف زاده مسئول آموزش اداره  میراث فرهنگی ، خانم عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر ، کامران رئیس قنواتی و مینا افشون اعضای شورای شهر و فعالین میراث بندرماهشهر افتتاح شد.

غلام شجاعی معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در گقتگو با خبرنگار خبرگزاری خورنا اضهار داشت: هدف از راه اندازی موسسات آموزشی در استان با توجه به سیاست دولت به روی کار آمدن بخش خصوصی در این عرصه و مهمتر از آن تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه مدیریت عمومی هتل ها ، تشریفات و راهنمایان توریست است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در بندرماهشهر بعد از شهرهای اهواز ، آیادان و خرمشهر ، بندرماهشهر چهارمین شهر استان دارای آموزشگاه بخش خصوص در استان است و امیدوارم شرکت ها و عموم از ظرفیت این آموزشگاه برای تربیت نیروی ماهر استفاده و بهره کافی ببرند.

سارا عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر در ادامه این مراسم عنوان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان طی نامه و ابلاغ به ادارات شهرهای استان و باتوجه به تعداد اقامتگاه های موجود در شهرها اقدام به صدور مجوز آموزشگاه در سطح استان نمود.

وی گفت: بندرماهشهر طبق شرایط اعلام شده و پتانسیل موجود در شهرستان اقدام به درخواست صدور محوز نمود که طی یک فرآیند به مدت  شش ماه  خوشبختانه با کمک و یاری مسئولین اداره میراث فرهنگی استان امروز توانستیم شاهد اولین آموزشگاه بخش حصوصی در بندرماهشهر باشیم.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *