التهابات تقسیمات کشوری در شهرستان بندرماهشهر، نتیجه ارتباطات خارج از عرف کاندیدای مدیرکلی سیاسی

خورنا- پس از رفتارهای کاملا غیر حرفه ای کاندیدای مدیریت “اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری” استانداری خوزستان؛ و هماهنگی، همراهی و با ذینفعان احتمالی از جمله کاندیداهای انتخابات آینده و برخی نمایندگان کنونی، و شایعات شنیده شده به مضمون همکاری ایشان در موضوع پرونده تقسیمات شهرستان بندرماهشهر در صورت حمایت نماینده بندرماهشهر در انتصابش و پافشاری معاونت سیاسی استانداری خوزستان به عزل غیابی مدیرکل فعلی و نصب سریع کاندیدای مذکور ؛ نیز عدم حضور نماینده شهرستان بندرماهشهر در منطقه و همزمانی حضور ایشان در تهران با حضور استاندار خوزستان در پایتخت، باعث ایجاد شائبه و نشر شایعه همکاری فراقانونی در موضوع پرونده تقسیمات کشوری شهرستان بندرماهشهر و جهت دهی مسیر آرا در انتخابات پیش رو شده که فضای اجتماعی شهرستان مذکور را ملتهب ساخته است.

لازم به ذکر است که کاندیدای مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان که برگزار کننده انتخابات آینده است ، دیروز مجددا در رفتاری غیر حرفه ای در مصاحبه ای سفارشی خود را اصلاح طلب معرفی کرده که در صورت نصب ایشان ، بی طرفی اداره متبوعه و استانداری خوزستان در انتخابات زیر سوال خواهد رفت و اصل بی طرفی مجری مخدوش خواهد شد.

نگارنده با احترام به تمام گرایشات سیاسی موجود و اعتقاد به اینکه هر کدام از اشخاص حقوقی می توانند گرایش سیاسی بخصوصی داشته باشند ؛ معتقد است که مدیرکل سیاسی و برگزار کننده انتخابات استان حق ندارد گرایش سیاسی خود را بواسطه جایگاه حقوقی خود جار بزند و با این رفتار مبتدیانه باعث ایجاد حساسیت و شعله ور شدن اختلافات بین گرایشات مختلف سیاسی شود.

کاندیدای اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان که قرار است انتخابات پیش رو را در ۲۷ شهرستان استان خوزستان برگزار کند ، دبیر محترم آموزش و پرورش است و دارای لیسانس زبان انگلیسی می باشد .

وی که تنها تجربه چند ماه بخشداری و ۱۵ ماه فرمانداری هویزه را در کارنامه خود دارد ، قرار است جایگزین حبیب الله فضل الله پور شود. در رزومه فضل الله پور ۲۶ سال سابقه وزارت کشوری ؛ ۴ سال مدیرکل سیاسی و تقسیمات کشوری استان در زمان مقتدایی و شریعتی ؛ دانش آموخته علوم سیاسی تا مقطع دکترا ؛ عضو ارشد ستاد کل انتخابات کل کشور در ادوار مختلف ؛ نماینده ایران در سفارت روسیه سفید ؛ دبیر کمسیون اقوام، ادیان و فرق ؛ دبیر کمسیون دانشجویی ؛ دبیر کمسیون کارگری و … دیده می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که وزارت کشور در چند نوبت نسبت به انتصاب فردی غیر متخصص به مدیریت “اداره سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری” استانداری خوزستان تذکر داده و عواقب احتمالی آن را گوشزد کرده و هر گونه عزل و نصب در این حوزه را تا پس از انتخابات اسفند ماه ممنوع اعلام نموده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس لطفا هویزه را در نگارش متن بالا اصلاح فرمایید.گاهی کسی را به خاطر مدرکش مورد سرزنش قرار ندهید. مثلا حضرتعالی کاتب متن دارای مدرک تحصیلی ادبی و انسانی هستید. با توجه به اینکه مطلب خصوصی است و فقط حضرتعالی مطلب مشاهده می فرمایید خدمت پیشنهاد دادم. همیشه خدا را ناظر اعمال حتی نیات خود بدانیم .
  • ناشناس شما هم هر چیزی را به شهرستان شدن بندر امام ربط میدهید بابا مردم بندر امام حق دارند شهرشون شهرستان بشه این موضوع به من و شما ربطی نداره وقتی جایی مثل آغاجاری و لالی و اندیکا شهرستان شده اند سربندر باید بیست سال پیش شهرستان میشد