تجلیل شرکت سیمان خوزستان از اهالی رسانه+تصاویر

شرکت سیمان خوزستان امروز پنج‌شنبه ۳۱ مردادماه میزبان جمعی از خبرنگاران شهرستان‌های هفتکل و رامهرمز بود.

خورنا/فرشیدفرجی- به گزارش خبرنگارخورنا در این جلسه غلامرضا شجاعی رئیس کارخانه، امید برزی مسوول امور اداری و بهروز میرزایی مسوول روابط عمومی ضمن تاکید بر تغیرات مثبت مدیریتی و رشد و توسعه این کارخانه در چندماه اخیر به بیان برخی مشکلات پرداخته و نقش اهالی رسانه را در برطرف شدن آن و همچنین اطلاع‌رسانی به مردم بی بدیل و قابل توجه خواندند و خواستار ارتباط موثر و سازنده با اهالی رسانه شدند.

تخصص‌های جانبی کارخانه سیمان می‌تواند به مشکل اشتغال در منطقه کمک کند

مسئولین نامبرده در ادامه به تاثیر این کارخانه در جهت رفع گوشه‌ای از مشکلات اشتغال در منطقه اشاره کرده و خواستار ورود کارآفرینان، پیمانکاران و حتی مراکز فنی و حرفه‌ای بر ایجاد و آموزش شغل‌ها و تخصص‌های جانبی پیرامون این کارخانه شدند تا ضمن تولید شغل در منطقه از هزینه‌های اضافی که گهگاه در خارج از استان مصرف می‌شود، جلوگیری بعمل آید.

خبرنگاران رامهرمز و هفتکل نیز در این برنامه همگی متفق‌القول به وظیفه‌ی شرکت سیمان در رفع بخشی از محرومیت‌ها در شهرستان‌های رامهرمز و هفتکل پرداخته و هرگونه انحصارطلبی از سوی مسئولین دوشهرستان در رابطه با این کارخانه را نادرست دانستند.

ارتباط قوی و نسبت‌های نزدیک و ریشه‌ای مردم رامهرمز و هفتکل در این جلسه بین خبرنگاران دو شهرستان نیز مشهود بوده و از نکات قابل توجه بشمار می رفت.

در این جلسه که بدلیل محدودیت، امکان دعوت از همه‌ی خبرنگاران دوشهرستان میسر نبود، خبرنگاران حاضر به آزمون شرکت سیمان اشاره کرده و از رویه مدیریت جدید شرکت در ارتباط‌گیری با خبرنگاران و همچنین پاسخگویی و اطلاع‌رسانی های آنها تقدیر کرده و پیشنهاد مدیران این کارخانه در لزوم ارتباط با خبرنگاران را جالب توجه دانستند و از مدیریت جدید و تمامی مسئولین، از جمله نمایندگان مجلس دو شهرستان، امامان جمعه، فرمانداران و فرماندهین سپاه و سایر مسئولین در ارتباط با اعلام نتایج شرکت سیمان پس از ۱۸ ماه تشکر کردند.

در پایان این برنامه نیز با اهدا لوح و هدایایی از خبرنگاران دو شهرستان رامهرمز و هفتکل تجلیل بعمل آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *