برگزاری همایش پیاده‌روی در خرمشهر

خورنا : علی پورعواد اظهار داشت: از ساعت شش و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه، سی و یکم شهریورماه، میزبان علاقمندان پیاده روی در خرمشهر هستیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به مکان دقیق برگزاری همایش پیاده روی روز پنج شنبه اضافه کرد: این همایش به منظور بدرقه کاروان راهیان حرم تا حرم از چهارراه شهید مطهری خرمشهر تا یادمان شهدای شلمچه برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر در همین خصوص افزود: زائران حرم امام رضا(ع) تا یادمان شهدای شلمچه خرمشهر صبح پنج شنبه بعد از زیارت یادمان شهیدان، خرمشهر را ترک کرده و پس از زیارت قدمگاه ثامن‌الحجج از عراق، راهی مشهد مقدس می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این همایش با تریبت‌بدنی خرمشهر، اداره کل تربیت‌بدنی خوزستان و ارگان‌های مرتبط انجام شده و امیدوار هستیم که عموم مردم خرمشهر و آبادان با حضور در این گردهمایی ورزشی، فرهنگی به این مراسم نشاط بیشتری ببخشند.
پورعواد در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی در خرمشهر به منظور فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این همایش صبح روز جمعه از پل جدید تا پل قدیم خرمشهر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: قصد داریم در پایان همایش پیاده‌روی روز جمعه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود به ۱۵ نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی را اهدا کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *