رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری سرکرده باند سارقان با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سرکرده باند سارقان با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه با تهدید چاقو و قمه و انتشار آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری اعضای این باند تبهکار به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳ با اقدامات تخصصی و افزایش گشت زنی های نامحسوس و هدفمند سرکرده این باند تبهکار را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال سرقتی،چندین تیغه قمه و چاقو، همچنین موتورسیکلتی که به وسیله آن اقدام به زورگیری ازشهروندان می کرد، کشف شد، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، متهم دارای سابقه انواع سرقت، استعمال موادمخدر و نزاع و درگیری بوده که تاکنون به ۲۰ فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره تحویل شرور سابقه دار به مراجع قضائی، همچنین ادامه تلاش ها برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان اهواز به صورت شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.