با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۸۰۰ میلیارد ریالی

۴ پروژه بزرگ تجاری، خدماتی ، ورزشی و تفریحی در بندر ماهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

سه پروژه بزرگ تجاری، خدماتی و تفریحی با سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال در بندر ماهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

صبح امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه با حضور ملی‌پوشان سابق و پیشکسوتان پرسپولیس و معاون عمرانی استاندار خوزستان، سه پروژه بزرگ در بندر ماهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 

شهردار بندر ماهشهر در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح این سه پروژه اظهار کرد: پروژه ودینگ سنتر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث و تمام مایحتاج و ملزومات ازدواج زوج‌های جوان را تأمین خواهد کرد.

 

مجاهد نظارات افزود: در این پروژه تمام روند کار و سرمایه‌گذاری بر عهده بخش خصوصی خواهد بود و شهرداری فقط واگذاری زمین مورد نیاز این پروژه و همچنین صدور پروانه آن را برعهده خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: دومین پروژه‌ای که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد مجتمع تجاری، خدماتی و تفریحی است که با سرمایه‌گذاری شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس احداث می‌شود.

 

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس احداث و راه‌اندازی می‌شود.

 

نظارات یادآور شد: در این پروژه نیز سهم شهرداری بندر ماهشهر فقط تأمین و واگذاری زمین مورد نیاز به سرمایه‌گذار این مجتمع است.

 

وی اظهار کرد: شهربازی سرپوشیده «مون» در پارک فردوس بندر ماهشهر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

شهردار بندر ماهشهر متذکر شد: این مجموعه تفریحی شامل سوله ۳ هزار متر مربعی است که یک هزار و ۸۰۰ متر مربع آن متعلق به شهربازی و دارای بیش از ۶۰ بازی پیشرفته بوده و یک هزار و ۲۰۰ متر مربع آن نیز به فضای تجاری اختصاص دارد.

 

نظارات عنوان کرد: مجتمع تجاری، مسکونی و ایجاد ۳ هکتار فضای سبز و سالن ورزشی چند منظوره یک‌هزار متری در فاز ۷ نیز پروژه دیگری بود که امروز عملیات اجرایی آن کلید خورد.

 

وی ادامه داد: مبلغ اولیه سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۶۰ میلیارد ریال است و سرمایه‌گذار در ازای احداث فضای سبز ۳ هکتاری و سالن ورزشی، قطعه زمینی را در انتهای فاز ۳ دریافت خواهد کرد که کاربری تجاری، مسکونی خواهد داشت و شهرداری در آن پروژه نیز سهیم خواهد بود

 

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس و ملی‌پوش سابق کشورمان نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی مجتمعی که قرار است با همکاری شهرداری بندر ماهشهر احداث کنیم آغاز شود.

 

وی افزود: امیدوارم این پروژه هرچه سریع‌تر به سرانجام رسیده و افتخاری برای شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان شود.

 

دیگر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: هدف شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور، ارائه خدمت به مردم خوب کشور است.

 

حمید استیلی ادامه داد: بندر ماهشهر با وجود شرکت‌های پتروشیمی نباید وضعیت این چنینی داشته باشد. مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم مجتمع تجاری، تفریحی که توسط پیشکسوتان پرسپولیس در این شهر احداث می‌شود خدمت و هدیه کوچکی برای مردم آن باشد.

 

وی اظهار کرد: بندر ماهشهر تیم بسیار خوبی نیز در لیگ دو فوتبال کشور دارد که بسیار پر طرفدار است و امیدوارم هرچه زودتر به لیگ یک و پس از آن به لیگ برتر صعود کند.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *