رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:

پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات‌اساسی در پالایشگاه گاز ایلام

خورنا|باقر گل فر:رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: تعمیرات‌اساسی پالایشگاه که از ۱۵ تیرماه سال جاری آغاز شده بود، با مشارکت تمامی واحدهای پالایشگاه و با صرف بیش از ۱۰۰ هزار نفرساعت کار اجرایی و پشتیبانی با موفقیت به پایان رسید.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی، مسعود مرشدی افزود: در این دوره از تعمیرات اساسی فعالیت‌های شاخصی همچون نصب چند تجهیز سنگین از جمله: کولد باکس، مبدلهای برج متان‌زدا و ریبویلر آمین، تعویض بخشی از سینی‌های برج‌های واحد شیرین سازی ، تخلیه و شارژ کاتالیست ۲ مورد از بسترهای کاتالیستی واحد سولفور و ترمیم و تعویض خطوط معیوب آمین واحدهای شیرین‌سازی انجام شده است.

وی به تنوع فعالیت‌های تعمیرات‌اساسی امسال اشاره و اظهار داشت: در تعمیرات‌اساسی امسال ۸۵ تجهیز ثابت، ۸۰ تجهیز دوار، ۲۵۰ مورد شیرآلات، ۱۰۰ تجهیز برقی و دو هزار و ۵۰۰ تجهیز ابزاردقیقی مورد بازرسی و تعمیر قرار گرفتند و بیش از ۳۰ طرح اصلاحی مصوب نیز اجرا گردید.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: انجام برشکاری و جوشکاری و تست در بیش از ۵۰۰ نقطه و به میزان حدود دو هزار و ۸۰۰ اینچ ‌قطر از خطوط فرآیندی، باز کردن و بستن یکهزار مورد فلنج خطوط و تجهیزات و انجام داربست‌بندی به میزان بیش از ۷ هزار متر مکعب از فعالیت های شاخص تعمیرات امسال در پالایشگاه گاز ایلام بوده است.

مرشدی ابراز امیدواری کرد با تعمیرات‌اساسی انجام شده، شاهد افزایش قابلیت ‌اطمینان تجهیزات در جهت تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره‌ور گاز و سایر محصولات باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *