دبیر شورای همیاری و مشارکت پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:

شورای مشارکت بستری پویا و شکوفا برای افکار و ایده های نوین و تحول آفرین در پالایشگاه گاز ایلام است

خورنا|باقر گل فر:دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این شورا به عنوان یکی از ارکان مدیریت مشارکتی، نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف پالایشگاه از طریق جلب مشارکت افکار و ایده های نوین و تحول آفرین دارد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی،  کیوان کیانفر با اشاره به اینکه ارتقاء انگیزش و اعتماد به نفس در کنار رشد خلاقیت ها، کمک قابل توجهی در جهت بهبود فرایندها و فعالیت‌های پالایشگاه دارد، افزود: توجه به فرهنگ سازی مدیریت مشارکتی، مشورت فراگیر و تشویق کارکنان برای مشارکت آنها در نظام تصمیم گیری سازمان، از برنامه های راهبردی این شورا می باشد.

دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: در ۴ ماهه اول سال جاری تعداد ۷۲۵ پیشنهاد با سرانه ۲.۴ درصد به این شورا ارسال شده است که از این تعداد ۲۱۵ پیشنهاد از معاونت عملیات، ۱۰۵ پیشنهاد از امور اداری و ۸۰ پیشنهاد نیز از واحد امور کالا بوده است.

کیانفر افزود: از این تعداد پیشنهاد ارائه شده توسط واحدهای مختلف به دبیرخانه شورای همیاری و مشارکت، تعداد ۲۵ مورد از آنها در زمینه های فنی و غیر فنی تصویب شده و جهت جاری سازی و انجام به واحدهای اجرا کننده ابلاغ شده اند که با انجام آنها امید است نتایج مثبت و قابل قبولی در بهبود فرآیندهای سازمان حاصل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *