دیدار جمعی از فعالین احزاب با نماینده ولی فقیه در خوزستان

خورنا_ جمعی از فعالین احزاب با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و به گفت وگو نشستند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسی فرد با تصریح بر ولایی بودن احزاب، اظهار داشت: احزاب در دنیا به دلیل دوری از مسائل الهی نتوانستند که اکثریت جوامع بشری جهان را به خود جلب نماید .

وی با اشاره به فعالیت احزاب در کشورهای غربی افزود: احزاب در درون یک کشوری همانند آمریکا هم مردم روی خوش به آنها نشان نمی دهند .

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که اساس کار تشکیلاتی بسیار درست است، عنوان کرد: اما احزاب باید در نظر داشته باشند که می بایست به اصول حاکم بر شریعت اسلام و قانون قوانین اسلام پایبند باشند .

وی ادامه داد: فعالیت احزاب به گونه ای نباشد که اگر مقدسات به خطر بیفتد حرف و اقدامی صورت نگیرد ولی به محض اینکه به یکی از جریانات و اشخاص ان حزب نقدی وارد شد تا پای جان مقابله با آن حرکت صورت گیرد .

امام جمعه شهرستان اهواز خاطر نشان کرد: حزبی باید در رأس قرار گیرد که تماماً منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را مدنظر را اجرا نماید و خط قرمز آن ولایت فقیه باشد و برای این تفکر مجاهدانه آنگاه است که جامعه به سوی پیشرفت خواهد رفت و مشکلات آن جامعه حل خواهد شد .

حسین کلاه کج دبیر آبادگران جوان استان خوزستان نیز در این دیدار با معرفی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان این که، جمعیت آبادگران یک حزب ریشه دار و اصولگرا است، اظهار کرد: حزب جمعیت آبادگران در ۱۶ استان کشور در حال حاضر و به صورت مستمر فعالیت دارد .

وی با اشاره به این که آبادگران جوان در خوزستان در اردیبهشت ماه امسال و به صورت قانونی در خوزستان با حضور چهره های شاخص و جوانان نخبه اعلام موجودیت نمود، گفت: استان خوزستان برای پیشرفت نیازمتد تلاش و برنامه ریزی مناسب است.

دبیر آبادگران جوان استان خوزستان با تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر و تقدیر از اهتمام نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در رسیدگی و توجه به مشکلات و نیازهای جوانان، گفت: پیروی احزاب از قانون اساسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در فعالیتهای سیاسی یک ضرورت است.

وی خط قرمز فعالیت سیاسی زا قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به سهم خواهی بسیاری از احزاب از نظام مقدس جمهوری اسلامی و عدم توجه آنها به مطالبات مردم انگیزه آحاد مردم کم شده و جوانان از حضور در تمامی عرصه ها رانده شدند.

کلاه کج بیان کرد: اما با توصیه مجدانه مقام معظم رهبری حرکت و تحول عظیمی که در درون هسته نظام چه در کل کشور چه در سطح استان در زمینه استفاده از پتانسیل های جوان و استفاده از جوانان در زمینه های مختلف که با توصیه مجدانه رهبری در حال شکل گرفتن است.

وی با بیان این که، توصیه های مقام معظم رهبری جوانه های امید در دل مردم به خصوص جوانان رشد و جوانان امروز همانند جوانان نسل اول انقلاب و بلکه بالاتر از آن آماده همکاری و مشارکت همه جانبه هستند ، افزود اگر این روند ادامه داشته باشد قطعاً احزاب مردم و مسئولان نمی‌توانند از خواست جوانان و حضور جوانان طفره بروند.

آرمین اصلانی قائم‌مقام آبادگران جوان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به اعضای جمعیت آبادگران، افزود: این جمعیت در راستای تعهدات اخلاقی خود از جوانان مساجد و هیئات مذهبی استفاده و جذب می‌نماید و از آنان بر تحرکات خود استفاده خواهیم کرد و خود را به عنوان سرباز ولایت و عصای دست نماینده آن حضرت در استان می دانیم.

انتهای پیام/