پیام مدیر عامل باشگاه شهرداری بندرماهشهربه مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

 

به گزارش خورنا| غلام حسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر ماهشهر در پیامی ٢۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ا…الرحمن الرحیم

( مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)

مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.

(سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غروز آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است ، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

با نثار درود به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(ره)،شهیدان گرانقدر انقلاب و شهدای مدافع حرم، سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا…العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، ایثارگران ، جانبازان ، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز این سر و قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می نماییم .

سلامت و توفیق همگان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 

غلام حسین قنواتی

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرماهشهر