اعزام دو صنعتگر خوزستانی به نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: با هماهنگی‎های صورت‎گرفته دو هنرمند صنایع دستی از استان از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی به ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ارومیه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری خورنا شکرالله قاسمی امروز شنبه ۲۶ مردادماه ۹۸ اظهار کرد: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی همزمان با دومین جشنواره ملی گردشگری درحالی از امروز (شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در پارک جنگلی ارومیه آغاز خواهدشد که یکصد غرفه از استان‌های مختلف کشور از جمله خوزستان در آن حضور خواهند داشت.

او با بیان این‎که این نمایشگاه با رویکرد نمایش رشته‎های مختلف صنایع دستی برپا می‎شود افزود: گل‎بانو لجم‌اورک از ایذه در رشته البسه محلی و تولیدات عشایری و پروین کاید‎گپ دررشته کپوبافی از دزفول به نمایندگی از صنعتگران استان خوزستان از سوی اداره‎کل میراث فرهنگی استان به این نمایشگاه اعزام شده‎اند و به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خاطرنشان کرد: ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان‌غربی همزمان با دومین جشنواره ملی گردشگری و همچنین جشنواره استانی غذا و هنر آشپزی از ساعت ۱۹ تا ۲۱ طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مردادماه ۹۸ در پارک جنگلی ارومیه که یکی از جاذبه‎های گردشگری این شهر نیز محسوب می‎شود، برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان