پیام مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری بندرماهشهربه مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

 

به گزارش خورنا مدیرعامل سازمان حمل ونقل شهرداری بندرماهشهر در پیامی ٢۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا”
آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند. آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

بهشاد بهبهانی
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری بندرماهشهر