قدردانی معاون تولید شرکت ملی نفت ایران از پیشرفت عملیاتی طرح تحویل میدان های غرب کارون به شرکت اروندان

خورنا|باقر گل فر:معاون تولید شرکت ملی نفت ایران پیشرفت‌ها در طرح تحویل و تحول میدان‌های غرب کارون را از دیدگاه فنی و عملیاتی قابل قدردانی دانست.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، فرخ علیخانی در نشست هماهنگی تحویل میدان‌های آزادگان جنوبی و یاران جنوبی از شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به شرکت نفت و گاز اروندان که عصر امروز (چهارشنبه، ۲۳ مردادماه) در اهواز برگزار شد، گفت: این رویداد، از نتایج مثبت مصوبه‌های نشست پیگیری طرح‌هاست که با دستور وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مقرر شد راهبری تولید از میدان‌های توسعه یافته غرب کارون از شرکت متن به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل و واگذار شود.

وی افزود: بازدید میدانی و گردآوری اطلاعات فنی، حراست و راهبری این دو میدان موضوع‌های اصلی این تحویل به شمار می‌آیند که خوشبختانه به نتایج خوبی دست یافته‌ایم و امید می‌رود که در آینده نزدیک، هدف نهایی محقق شود.

جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز راهبری این میدان‌های مهم و راهبردی را مسئولیتی بزرگ دانست و اظهار کرد: با توجه به همکاری خوب شرکت متن در ارائه مستندات و اطلاعات مورد نیاز و تکیه بر توان نیروی انسانی کارآمد سازمان، این شرکت آماده پذیرش مسئولیت‌های بزرگ و ایفای نقش کلیدی خود در صنعت نفت است.

تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت نیز از تداوم همکاری‌های فنی، تخصصی و عملیاتی این شرکت تا زمان اتمام فرآیند تحویل این دو میدان با شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد و آینده میدان‌های غرب کارون را از نظر تولید و نگهداشت آن درخشان ارزیابی کرد.

ابعاد فنی و عملیاتی تحویل میدان‌های آزادگان جنوبی و یاران جنوبی در ادامه این نشست مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *