برچیده شدن کلاس های کانکسی در ایذه

اسدی سرپرست اداره آموزش و پرورش ایذه خبر داد: تا امروز تنها دو کلاس درس کانکسی در شهرستان وجود دارد که با پیگیری های زیاد به دنبال پرچیده شدن آنها تا آغاز سال تحصیلی هستیم.

اسدی اردلی در گفتگو با خورنا گفت: طی سالهای اخیر تلاش های بسیاری در جهت حذف مدارس و کلاس های کانکسی در شهرستان صورت گرفت که تا به این لحظه تنها دو کلاس درس بصورت کانکسی باقی مانده است. او گفت با پیگیری های صورت گرفته و قولهای مساعد مسئولین مربوطه، تا ابتدای سال تحصیلی جدید در صدد هستیم این دو کلاس کانکسی پرچیده شود.

اسدی به کمبود فضای آموزشی در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کمبود فضای آموزشی بر کیفیت کار آموزش تاثیر میگذارد. کمبود فضا باعث ایجاد کلاس های متراکم می شود و کیفیت آموزش خود به خود پایین می آید.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ایذه گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته تعداد رتبه های برتر در کنکور و همچنین میانگین نمرات نهایی پایه دوازدهم افزایش داشته است.
وی این بهبود عملکرد دانش آموزان را از زبان معاونت آموزش این اداره اینگونه بیان کرد: اهمیت دادن به فعالیت های آموزشی پایه دوازدهم
اهمیت دادن به شیوه ی تدریس نوین کتب درسی با توجه به بودجه بندی
حل نمونه سوالات امتحانات نهایی ادوار گذشته در کلاس
برگزاری آزمون های علمی (دانشمند جوان) که از ابتکارات کارشناسان متوسطه دوم این اداره بود.

اسدی در ادامه گفت: در سال ۹۶ در شهرستان ایذه ۱۶ رتبه زیر ۱۰۰۰ بود که در سال ۹۸ این تعداد به ۳۱ نفر رسید . از این ۳۱ نفر، ۵نفر توانستند حائز رتبه زیر ۱۰۰ بشوند. اسدی گفت: دو نفر از کسانی که موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شدند، از مدارس روستایی شهرستان هستند.

وی افزود برای ارتقا جایگاه کنکور در شهرستان، این اداره اقدام به: تشکیل خانه کنکور، برگزاری همایش های مشاوره ای به تعداد ۲۰۱ همایش، ۴مرحله کنکور آزمایشی در سراسر شهرستان، توزیع ۵۵۰ بسته کتب کمک آموزشی بنیاد علوی و همچنین برگزاری مسابقه علمی دانشمند جوان که از ابتکارات کارشناسان آموزش متوسطه این اداره است، کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *