رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری۵۲ سارق حرفه ای طی ۷۲ ساعت گذشته در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۰۸ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و نیز فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ساعت در شهرستان اهواز اجرایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۶سارق مسلح، همچنین ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح یک هزار و ۲۲۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و نیز سه قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۰۷ فشنگ شکاری و جنگی کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵ خودروی متخلف شیشه دودی و بدون پلاک توقیف و ۲۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.