کسب دو رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان بهبهانی در جشنواره ملی نوجوان سالم

خورنا | پدرام کسائی: مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب دو رتبه دوم کشوری توسط دانش آموزان بهبهانی در هشتمین جشنواره ملی نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور در تشریح این خبر گفت: هشتمین جشنواره ملی نوجوان سالم با هدف ارتقای شاخص فرهنگ پیشگیری از آسیب ها و تهدیدهای اجتماعی با حضور منتخبین مرحله استانی از سراسر کشور و اعلام رتبه های برتر کشوری به کار خود پایان داد.

وی در ادامه با اشاره به حضور پررنگ دانش آموزان بهبهانی در عرصه های علمی و فرهنگی ملی، افزود: در بخش دانش آموزی “آیدا مصفر دانش آموز متوسطه دوره اول آموزشگاه غزل یک بهبهان” موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در رشته عکاسی و “محمد شیکی و مهدی مطلق دانش آموزان متوسطه دوره اول آموزشگاه شهید باهنر” شهرستان بهبهان نیز در رشته روزنامه دیواری رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

عبدی پور اظهار کرد: سختکوشی، توانمندی و خلاقیت نوجوانان بهبهانی، ایجاد انگیزه و علاقه توسط دبیران در دانش آموزان و حمایت اولیاء در زمینه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در شهرستان بهبهان شایسته تقدیر و تشکر است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن آرزوی موفقیت، کسب این دستاورد فرهنگی را به معاونت تربیتی، کارشناسی بهداشت، مدیریت، دبیران و دانش آموزان مدارس غزل یک و شهید باهنر بویژه برگزیدگان تبریک گفت.